weight watchers piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.151 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. januar 2009

twinboys

Hej jeg er startet idag og vil gerne dele ud af gode opskrifter og idéer

Til morgenmad fik jeg Mysli med banancreme.... mums....

1 æble skåret i små stykker blandet med 4 spsk. fiber mysli
1 banan blendet med 200ml. skummet- eller minimælk...

Banancremen kommes på myslien

Points værdien 8

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2009

lonemus

twinboys skriver:

Hej jeg er startet idag og vil gerne dele ud af gode opskrifter og idéer

Til morgenmad fik jeg Mysli med banancreme.... mums....

1 æble skåret i små stykker blandet med 4 spsk. fiber mysli
1 banan blendet med 200ml. skummet- eller minimælk...

Banancremen kommes på myslien

Points værdien 8

Majbritt

MUMS, lyder lækkert

Jeg glæder mig også til at starte op igen...jeg har besluttet mig for at tage til mødet på tirsdag - hvilket min mand bakker op om, så han vil sørge for at tage tidligt fri hver tirsdag

Jeg ser meget frem til mødet...nu er det trods alt 6 år siden, jeg sidst har gået der.

Lone

Anmeld

3. januar 2009

twinboys

lonemus skriver:

MUMS, lyder lækkert

Jeg glæder mig også til at starte op igen...jeg har besluttet mig for at tage til mødet på tirsdag - hvilket min mand bakker op om, så han vil sørge for at tage tidligt fri hver tirsdag

Jeg ser meget frem til mødet...nu er det trods alt 6 år siden, jeg sidst har gået der.

Lone

Skønt... Så må vi lige hjælpe hinanden og give gode fif...

Sødt at gemalen tager før fri og bakker dig op...

Det gør min mand også og vi lavede kostplan for resten af ugen og næste uge i går...

Hver weekend kigger vi så på næste uges madplan...

Og så dejligt at jeg er startet op idag... Så STOLT

Majbritt

Anmeld

3. januar 2009

lonemus

twinboys skriver:

Skønt... Så må vi lige hjælpe hinanden og give gode fif...

Sødt at gemalen tager før fri og bakker dig op...

Det gør min mand også og vi lavede kostplan for resten af ugen og næste uge i går...

Hver weekend kigger vi så på næste uges madplan...

Og så dejligt at jeg er startet op idag... Så STOLT

Majbritt

Lad os da lige opdatere hinanden hver tirsdag

Ja, jeg er også rigtig glad for han vil gøre det

Jeg skal også have lavet kostplan igen....det har jeg faktisk altid gjort, fordi så bliver man ikke lige så fristet til pizza, når man nu har købt god mad

Super du er startet i dag

Lone

Anmeld

3. januar 2009

twinboys

lonemus skriver:

Lad os da lige opdatere hinanden hver tirsdag

Ja, jeg er også rigtig glad for han vil gøre det

Jeg skal også have lavet kostplan igen....det har jeg faktisk altid gjort, fordi så bliver man ikke lige så fristet til pizza, når man nu har købt god mad

Super du er startet i dag

Lone

Jeg har købt den nye opskriftsbog der lige er kommet, og den laver vi mad ud fra... Og så smart for den er lavet til 4 personer og så skal jeg jo bare have 1/4 af portionen og så skal man ikke til at gange op og hele familien kan få det samme mad...Dog får gemalen lidt mere og drengene får ekstra fedt i deres og evt. sauce til... De er jo meget små i deres vægt, så de har diætist på, men de har jo også brug for sund og varieret mad...

Majbritt

Anmeld

3. januar 2009

lonemus

twinboys skriver:

Jeg har købt den nye opskriftsbog der lige er kommet, og den laver vi mad ud fra... Og så smart for den er lavet til 4 personer og så skal jeg jo bare have 1/4 af portionen og så skal man ikke til at gange op og hele familien kan få det samme mad...Dog får gemalen lidt mere og drengene får ekstra fedt i deres og evt. sauce til... De er jo meget små i deres vægt, så de har diætist på, men de har jo også brug for sund og varieret mad...

Majbritt

Er det den bog man får gratis med ved indmeldelsen??

Jeg har fået et brev fra dem - fordi jeg før har været medlem, at man får en opskriftsbog og en ny skridttæller...speedometer tror jeg det hed, ved indmeldelse inden d. 19???

Lone

Anmeld

3. januar 2009

twinboys

lonemus skriver:

Er det den bog man får gratis med ved indmeldelsen??

Jeg har fået et brev fra dem - fordi jeg før har været medlem, at man får en opskriftsbog og en ny skridttæller...speedometer tror jeg det hed, ved indmeldelse inden d. 19???

Lone

Hej jeg ved at man få lommeregneren den man kan regne points ud på...
Det andet har jeg ikke hørt om...

Majbritt

Anmeld

3. januar 2009

Honningblomst

Jeg forstår virkelig godt hvis mange ikke kan holde det eller tager på bagefter...hvorfor tælle point og begynde at lave mad som ikke er ligetil...??
Hvorfor ikke spise det man plejer og så bare i normale tilpassede mængder og måske i sundere udgaver...laver du så den slags mad til hele huset resten af dit liv?

Jeg synes det lyder meget besværligt...-smiler-

Held og lykke med det...

Knus Eva..som spiser haregryn og yoghurt hver morgen...

Anmeld

3. januar 2009

twinboys

Jeg forstår virkelig godt hvis mange ikke kan holde det eller tager på bagefter...hvorfor tælle point og begynde at lave mad som ikke er ligetil...??
Hvorfor ikke spise det man plejer og så bare i normale tilpassede mængder og måske i sundere udgaver...laver du så den slags mad til hele huset resten af dit liv?

Jeg synes det lyder meget besværligt...-smiler-

Held og lykke med det...

Knus Eva..som spiser haregryn og yoghurt hver morgen...

Ja jeg har altid lavet mad fra specielle opskriftbøger, for at maden ikke bliver for ensformig...

Og jeg har det bedst med at der er en over mig og hjælper mig... Og så er det yderst lækre madopskrifter i...

Jeg synes også min special k med mælk var ved at blive lidt kedeligt og så er det jo skønt at man så kan finde nogle gode opskrifter på sund og dejlig morgenmad...

Vi nyder alle 4 at lave lækkert mad... Som også er sundt og lækkert og ikke besværligt... Man bruger ikke mere tid på mad fra opskriftsbøger end ellers og så er madplanen bare en god opfindelse og man glemmer ikke lige tage noget op af fryseren eller glemmer at handle det ind man skal bruge...

Majbritt

Anmeld

3. januar 2009

Honningblomst

twinboys skriver:

Ja jeg har altid lavet mad fra specielle opskriftbøger, for at maden ikke bliver for ensformig...

Og jeg har det bedst med at der er en over mig og hjælper mig... Og så er det yderst lækre madopskrifter i...

Jeg synes også min special k med mælk var ved at blive lidt kedeligt og så er det jo skønt at man så kan finde nogle gode opskrifter på sund og dejlig morgenmad...

Majbritt

Ok...glæder mig til at følge dig de næste år...smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.