Taske til Hospital??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Baby-støv skriver:

Yes.. det må jeg hellere huske....Tak, søde...

Der er jo så meget. Tænker videre, hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

twinny

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Der er jo så meget. Tænker videre, hehe 

perfekt...

Anmeld

7. august 2011

sne190810

Hvor skal du føde?

Anmeld

7. august 2011

twinny

sne190810 skriver:

Hvor skal du føde?

herlev...

Anmeld

7. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Baby-støv skriver:

perfekt...

Tøj til mor har du skrevet. Er det også en yndlings t-shirt til under fødslen? Det er der mange der bruger, frem for hospitalsstøjet. 

Anmeld

7. august 2011

svanen73

Du blir jo ik såen bare smidt hjem når du skal ha tvillinger og klare de sig fint, havner både du, far og dem jo på barselsafsnittet.

Faren til min søn, overnattede sammen med os og vi havde lige glemt at pakke til ham oz

Så tøj til dig, Far og bebser...sengetøj til drengene hvis du vil de skal ligge i deres eget.
Bærbar, mobil inkl. oplader til begge.
Toiletsager til jer begge.
Vandrejournal

Vi havde så adgang til bleer, både sønnen og jeg og hospitalstøj...men nok værd at undersøge om det gælder der hvor du skal føde.

Anmeld

7. august 2011

norenberg

der er da godt nok forskel på sygehusene, på aalborg sygehus fik vi alt....bleer, bind, tøj og mad og drikke både til mor og far under hele forløbet, og tøj til den lille hvis vi ikke ville bruge vores eget...så det eneste vi havde med, var et sæt tøj til den lille, som han skulle hjem i og et sæt til mig og så liften med sengetøj...  

Anmeld

7. august 2011

twinny

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tøj til mor har du skrevet. Er det også en yndlings t-shirt til under fødslen? Det er der mange der bruger, frem for hospitalsstøjet. 

god ide.. den er kommet på listen..

Anmeld

7. august 2011

twinny

norenberg skriver:

der er da godt nok forskel på sygehusene, på aalborg sygehus fik vi alt....bleer, bind, tøj og mad og drikke både til mor og far under hele forløbet, og tøj til den lille hvis vi ikke ville bruge vores eget...så det eneste vi havde med, var et sæt tøj til den lille, som han skulle hjem i og et sæt til mig og så liften med sengetøj...  

Okay.. tak...

Anmeld

7. august 2011

sne190810

Baby-støv skriver:

herlev...

Så vidt jeg ved så er der både bleer til baby, bind/bleer til dig (de der helt store bleer, som en anden skrev i tråden) vaskeklude,. Jeg kan huske at vi fik nogle af de besøgene som kom til at købe nogle vatpinde med til at rense navlestumpen på vores datter, for det var der ikke derude. (Vi var der i 4dage, så kunne ikke rigtig vente til vi kom hjem) Så måske nogle vatpinde?

Men ellers så ring derud og hør ad. De plejer at være vældig søde til at guide lidt og hjælpe. For det er forskellige fra hospital til hospital med hvad de har med at gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.