Er så træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Sujan

Får ikke lavet noget som helst..

Er 6+5 i dag.. Meget tidligt i graviditeten.. Men hold da op hvor er jeg træt... Har intet udrettet i denne uge... Bare arbejde, hjem og få en lur, aftensmad, hundeluftning og i seng..

Vågner dog tidligt om morgenen. Kl 7.. Så er jeg sulten. Fik morgenmad, gjort lidt rent og så har jeg ikke lavet noget siden... Kigge ud på min have der trænger til en ordentlig omgang, men orker det simpelthen ikke...

Glæder mig til energien vender tilbage:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

MetteS81

Hehe, kan godt huske det!  Nogle dage lå man jo nærmest bare ned og lavede INTET! Men det er nok kroppens måde at sige på at det er kræver ekstra energi at huse den lille nye beboer

Anmeld

7. august 2011

SussieThyssen

Sujan skriver:

Er 6+5 i dag.. Meget tidligt i graviditeten.. Men hold da op hvor er jeg træt... Har intet udrettet i denne uge... Bare arbejde, hjem og få en lur, aftensmad, hundeluftning og i seng..

Vågner dog tidligt om morgenen. Kl 7.. Så er jeg sulten. Fik morgenmad, gjort lidt rent og så har jeg ikke lavet noget siden... Kigge ud på min have der trænger til en ordentlig omgang, men orker det simpelthen ikke...

Hehe...det kan jeg godt huske.

I mine graviditeter kunne jeg sidde og sove på en stiv stol, de første uger.
Men det går over igen efter 12. uge

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. august 2011

Aagaard

Det bliver bedre om en 5-6 uger! Men Nej hvor var jeg desperart tilsidst. Jeg var slet ikke forberedt på at trætheden ville være SÅ lammende! Ingen fik hvad det/de fortjænte, hverken min kæreste eller Uni.
Man kan vidst lige så godt indstille sig på at det er overlevelse de næste 6 uger.

Held og lykke, min energi vendte omkring uge 11

Anmeld

7. august 2011

Sujan

Tak for svar.. Dejligt det ikke kun er mig..

Føler mig så doven.. Og får bare intet lavet.. Tænker også det er okay og kroppen har brug for det og sådan.. Men samtidig udskyder jeg huslige projekter så jeg får dårlig samvittighed.. Nå men pyt.. Har sovet det meste af dagen og har ikke nået noget som helst.. Men går nok. Har snar en uges ferie hvor jeg måske kan indhente det forsømte:-)

Anmeld

7. august 2011

Mettemus

Sujan skriver:

Heeeey... havde slet ikke opfattet at du var blevet gravid. TILLYKKE! Hvor er det stort!!!!!

Anmeld

7. august 2011

Sujan

Mettemus skriver:

Heeeey... havde slet ikke opfattet at du var blevet gravid. TILLYKKE! Hvor er det stort!!!!!

Ja det er stort.. Efter 2,5 år:-) er også så glad..

Tusind tak. Har heller ikke været så meget på siden jeg offentlig gjorde det.. Kvalme og træthed fylder en del...

Anmeld

7. august 2011

Mettemus

Sujan skriver:

Ja det er stort.. Efter 2,5 år:-) er også så glad..

Tusind tak. Har heller ikke været så meget på siden jeg offentlig gjorde det.. Kvalme og træthed fylder en del...

Men for hulen hvor er det fortjent! Jeg håber det lynhurtigt går over, så du rigtig kan nyde at se maven vokse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.