Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej jeg håber at teste positiv på tirsdag.. men igår havde jeg en lille pletblødning meget lille det var lidt blod der var i udflået.. men idag syndes jeg der kommer meget tykt lidt gult/hvidt udflåd ud... kan det være mens der er på vej nu ?? jeg havde testdag i tirsdags og da min mens ikke er kommet prøver jeg at teste igen tirsdag... hvad tror i det kan være ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen der har prøved dette
hvordan var din udflåd efter du blev gravid
nå nu er der lidt lyserrødt blod li udflået så mens er nok på vej men har ingen smerter. forstår det ikke plejre at have mega mange smerter også dagene før
Anonym skriver: nå nu er der lidt lyserrødt blod li udflået så mens er nok på vej men har ingen smerter. forstår det ikke plejre at have mega mange smerter også dagene før
Sidst jeg skulle have mens, kom der meget mindre end der plejer og havde ingen smerter, selv om jeg plejer at have rigtig mange smerter. Men testen var negativ.
Kath. skriver: Sidst jeg skulle have mens, kom der meget mindre end der plejer og havde ingen smerter, selv om jeg plejer at have rigtig mange smerter. Men testen var negativ.
okay, jeg plejre at bløde ret kraftigt. og skulle have haft det i sidste uge.. men min krop spiller mig nok bare... havde håbet der var gevindst denne gang
Anonym skriver: okay, jeg plejre at bløde ret kraftigt. og skulle have haft det i sidste uge.. men min krop spiller mig nok bare... havde håbet der var gevindst denne gang
Det er ikke nemt at blive klog på ens krop! Har du taget en test?
Kath. skriver: Det er ikke nemt at blive klog på ens krop! Har du taget en test?
tog en test den dag jeg forventet mens men den var negativ... men havde regned med at teste tirsdag men nu gider jeg ikke når jeg er begyndt at småbløde
Anonym skriver: tog en test den dag jeg forventet mens men den var negativ... men havde regned med at teste tirsdag men nu gider jeg ikke når jeg er begyndt at småbløde
Du kan jo lige se hvordan det kommer - der er en lille chance endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128