udflåd ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Anonym trådstarter

hej jeg håber at teste positiv på tirsdag.. men igår havde jeg en lille pletblødning meget lille det var lidt blod der var i udflået.. men idag syndes jeg der kommer meget tykt lidt gult/hvidt udflåd ud... kan det være mens der er på vej nu ?? jeg havde testdag i tirsdags og da min mens ikke er kommet prøver jeg at teste igen tirsdag... hvad tror i det kan være ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Anonym trådstarter

Ingen der har prøved dette

Anmeld

7. august 2011

Maalene

Uhh, det er svært at sige... Hvis der ikke har været mere, tror jeg ikke umiddelbart det er din mens, kan være det er en lille rift eller noget gammelt blod, som er kommet med ud...

Men om det er fordi du er gravid, tør jeg ikke sige, men vil da lige sende en masse

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

hvordan var din udflåd efter du blev gravid

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

nå nu er der lidt lyserrødt blod li udflået så mens er nok på vej men har ingen smerter. forstår det ikke plejre at have mega mange smerter også dagene før

Anmeld

7. august 2011

Kath.

Anonym skriver:

nå nu er der lidt lyserrødt blod li udflået så mens er nok på vej men har ingen smerter. forstår det ikke plejre at have mega mange smerter også dagene før

Sidst jeg skulle have mens, kom der meget mindre end der plejer og havde ingen smerter, selv om jeg plejer at have rigtig mange smerter. Men testen var negativ. 

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

Kath. skriver:

Sidst jeg skulle have mens, kom der meget mindre end der plejer og havde ingen smerter, selv om jeg plejer at have rigtig mange smerter. Men testen var negativ. 

okay, jeg plejre at bløde ret kraftigt. og skulle have haft det i sidste uge.. men min krop spiller mig nok bare... havde håbet der var gevindst denne gang

Anmeld

7. august 2011

Kath.

Anonym skriver:

okay, jeg plejre at bløde ret kraftigt. og skulle have haft det i sidste uge.. men min krop spiller mig nok bare... havde håbet der var gevindst denne gang

Det er ikke nemt at blive klog på ens krop! Har du taget en test? 

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

Kath. skriver:

Det er ikke nemt at blive klog på ens krop! Har du taget en test? 

tog en test den dag jeg forventet mens men den var negativ... men havde regned med at teste tirsdag men nu gider jeg ikke når jeg er begyndt at småbløde

Anmeld

7. august 2011

Kath.

Anonym skriver:

tog en test den dag jeg forventet mens men den var negativ... men havde regned med at teste tirsdag men nu gider jeg ikke når jeg er begyndt at småbløde

Du kan jo lige se hvordan det kommer - der er en lille chance endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.