PernilleogDennis skriver:
jeg skal scannes imorgen så nævner det lige der.. Jeg har let ved at få blærebetændelse, jeg har bare aldrig været i tvivl de andre gange, der har det været ligesom om at pisse glas skår. . og denne gang er der intet at mærke, udover de nævnte smerter...
Men ja det vil jeg da lige prøve så . Tak for rådet. 

Man kan sagtens have blærebetændelse som gravid uden at mærke spor..det er nemligt det mærkelige ved gravide.
Så tag en urinprøve med til kontrollen i morgen.
Men så er der lige en anden ting jeg vil sige.
Sidder du der og maser og presser efter samleje og ved toiletbesøg??...for så kan jeg altså godt forstå at du kan få ondt og ligefrem bløde.
Man skal ikke sidde der og mase løs, men bare give slip og lade komme, hvad der vil ud 
Efter sex, så løber der som regel lidt ud, når man går ud og tisser af bagefter, men ikke det hele..og så er det at man kan bruge et trusseindlæg, og så kommer resten gerne i løbet af næste dag 
Men du skal altså ikke sidde der og presse, for så er det netop du kan fremprovokere en blødning.
Hvis du har træg mave ved afføring, så snak lige med lægen om et middel, så du ikke skal sidde der og kæmpe, for ikke nok med at du også der kan fremprovokere en blødning, du kan også udvikle hæmorider, hvilket er yderst ubehageligt.
Så få det hele snakket igennem i morgen.

Kærligst
Sussie
Anmeld