Øv at du har fået sådan en oplevelse og så to gange..
Jeg har også to akutte kejsersnit bag mig af forskellige grunde, og ved en evt tredje graviditet bliver det planlagt kejsersnit 3 uger før tid, så jeg får ikke lov at prøve at føde selv, men er i bund og grund også godt tilfreds med det..
Det første AKS var nov 07 i uge 28 (med en bettefis på 648 g som vi desværre kun fik lov at beholde i 25 dage) her var jeg ved bevidsthed men med epidural..derefter hurtigt gravid igen sommeren 08.
Blev sat igang 12 marts 09 med stikpille (dumt gjort af sygehus), hvilket resulterer i AKS, da min livmoder brister (ikke helet nok) og tøzens hjertelyd dykker..denne gang i fuld narkose..min datter bliver født livløs men bliver genoplivet..hun kommer i hypotermibehandling for at mindske evt hjerneskader og får hende først i armene da hun er 4 dage gammel - og det var slemt
ikke at have hende hos mig før..
Disse to kejsersnit har gjort mig lidt angste for overhovedet at blive gravid igen men synes ikke jeg er skræmt nok ikke til at prøve igen..ved jo de holder øje med mig og barnet og især den næste gang bliver det med kontrol i hoved og r..
Skal siges jeg har haft SSF i begge graviditeter; første gang i svær grad anden gang i mildere grad..får det sikkert også i næste men derfor også den store kontrol konstant..
Håber for dig at disse oplevelser ikke helt skræmmer dig, for ingen siger at det går galt hver gang..man er nødt til også at tænke positivt..der gør jeg..
Anmeld