Manglende mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. januar 2009

Mettes ønske

Jeg er en pige på snart 28 år, som stoppede med p piller i feb. 08 efter at have taget dem i 10 år.
Min kæreste og jeg begyndte på projekt baby i marts 08. Jeg fik den første menstraution d. 20 april og den næste d. 4. august... siden har der ikke været noget. Blodprøver er fine, og venter nu på en indkaldelse til en nærmere udredning.
Men jeg er meget fortvivlet.
Jeg har læst mange steder, at der er mange som er i samme situation som os, men det hjælper jo ikke mig

Er der nogle her som kan komme med nogle opløftende ord eller råd?

VH Den lidt triste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2009

Miamaja

Jeg er en pige på snart 28 år, som stoppede med p piller i feb. 08 efter at have taget dem i 10 år.
Min kæreste og jeg begyndte på projekt baby i marts 08. Jeg fik den første menstraution d. 20 april og den næste d. 4. august... siden har der ikke været noget. Blodprøver er fine, og venter nu på en indkaldelse til en nærmere udredning.
Jeg har læst mange steder, at der er mange som er i samme situation som os, men det hjælper jo ikke mig

VH Den lidt triste

ja, det er jo meget forskelligt. kan ikke raadgive dig bedre end kontakte din laege og faa en snak. det kan nemlig give en god fornemmelse at aabne lidt op og sporge til rads hos eksperten, for ikke at gaa og 'ruge' over bekymringerne Jeg derimod skal bare ikke blive gravid nu ellers bliver det abort. passer bedre senere nemmerlig

Anmeld

4. marts 2011

Kehr

Mettes ønske skriver:

VH Den lidt triste

Hej jeg beklager det er ikke særlig opløftende men jeg stoppede med p-pillerne i 2006, jeg har været til flere udredninger med både blodprøver, ryngen og de værse undersøgelser, men der er ikke noget at finde, min kæreste er også blevet undersøgt men der er heller ikke noget at finde, vi har så prøvet om vi kan blive gravide men nej

jeg er så i den situration at jeg går med en krykke og kan derfor ikke få noegt hjælp til at blive gravid.

for du får noget godt afvide.

Anmeld

4. marts 2011

Rockertand

Kehr skriver:

jeg er så i den situration at jeg går med en krykke og kan derfor ikke få noegt hjælp til at blive gravid.

Det forstår jeg ikke en meter af?? Kan du ikke forklare, hvordan det hænger sammen?

Til trådstarter: Desværre ingen gode råd, men du får lige

Anmeld

4. marts 2011

Kehr

Rockertand skriver:

Det forstår jeg ikke en meter af?? Kan du ikke forklare, hvordan det hænger sammen?

Til trådstarter: Desværre ingen gode råd, men du får lige

jo det kan jeg, jeg er kørt galt i 2006, de vil derfor ikke give mig noget hjælp til at blive gravid fordi de mener ikke jeg kan klare et lille barn når jeg går med en krykke og hvis de hjælper mig til at blive gravid vil det blive en belastning for samfundet og ikke for mig, for så siger de at kumunen vil fjerne barnet og det hele pga. en skide krykke. de forstår ikke jeg har passet børn på døgnplan da jeg gik med to krykker ja ok hun var 2 år på det tidspunkt men hun skulle stadig have en del hjælp. bedre forklaring kan jeg ikke give,

Anmeld

4. marts 2011

Krabben

Hej

Bare en lille opmuntrende historie.

Jeg er ikke i samme situation som du, men har en  bekendt der heller ikke har menstruation særligt ofte (1-2 gange årligt). Hun havde fået at vide hun nok aldrig kunne blive gravid, og beskyttede sig ikke af samme grund.... Men... Pludselig havde hun det underligt og smuttede en tur til lægen, og det viste sig hun var gravid i femte måned.

Så det kan lykkedes, selv om det ser tungt og svært ud lige nu.

Jeg krydser fingre for, at også du snart sidder med en positiv test. Eller i alt fald får nogle svar ved lægen, om hvad I kan gøre for at få en baby. 

Venlig hilsen

Krabben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.