Hvor stor er slimproppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.223 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Maalene

Hej piger

Ja, hvor stor er slimproppen egentlig?

Har kigget rundt på nettet, men synes det er svært lige at finde ud af noget om dens størrelse...

Her den anden dag, jeg var på toilet, var der sådan en ret stor klat med klart slim, og tænkte med det samme, om det kunne være slimproppen...

Forventer ikke en snarlig fødsel - men er jo dejligt, hvis det er et tegn på, at tingene er ved at modne sig derinde og gøre klar til lillepigens ankomst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Happiness

Ihh... søde, kunne være spændende hvis der kun er nogle uger til Emilie kommer til verden!

det skulle være forskelligt. Min var som en 5 krone vil jeg mene. Og helt mørk af størknet blod Så var ikke i tvivl, den kom ud i toilettet med et "klask"

Men jeg synét tit man hører om at den går lidt efter lidt. Så det kommer ud som slim.

Anmeld

7. august 2011

Maalene

Happiness skriver:

Ihh... søde, kunne være spændende hvis der kun er nogle uger til Emilie kommer til verden!

det skulle være forskelligt. Min var som en 5 krone vil jeg mene. Og helt mørk af størknet blod Så var ikke i tvivl, den kom ud i toilettet med et "klask"

Men jeg synét tit man hører om at den går lidt efter lidt. Så det kommer ud som slim.

Ja, fra uge 37+0 er hun jo MERE end velkommen - men det er nok optimistisk at regne med, at hun allerede kommer der

Åhh, det lyder ikke helt lige som min, men der står godt nok også mange forskellige beskrivelser af den inde på nettet...

Min var nok mere på størrelse med en lille 1-krone, men kan jo være det bare er noget af den, som er kommet ud

Havde også en hel del plukveer den dag, så kan da godt være, at det har en sammenhæng... Men må høre min jordemoder ad næste gang, og så er der ikke andet for end bare og vente på terminen nærmer sig og håbe på hun ikke synes det er ALT for hyggeligt inde i mors mave

Anmeld

7. august 2011

Happiness

Maalene skriver:

Ja, fra uge 37+0 er hun jo MERE end velkommen - men det er nok optimistisk at regne med, at hun allerede kommer der

Åhh, det lyder ikke helt lige som min, men der står godt nok også mange forskellige beskrivelser af den inde på nettet...

Min var nok mere på størrelse med en lille 1-krone, men kan jo være det bare er noget af den, som er kommet ud

Havde også en hel del plukveer den dag, så kan da godt være, at det har en sammenhæng... Men må høre min jordemoder ad næste gang, og så er der ikke andet for end bare og vente på terminen nærmer sig og håbe på hun ikke synes det er ALT for hyggeligt inde i mors mave

Kunne være dejligt hvis hun kom lidt før! Og ikke vente til 13 dage over tid som lille Lukas valgte

Jeg var sikker på jeg skulle sættes igang, så han tog da lige fusen på os da veerne kom

Anmeld

7. august 2011

Tona

Maalene skriver:

Hej piger

Har kigget rundt på nettet, men synes det er svært lige at finde ud af noget om dens størrelse...

Her den anden dag, jeg var på toilet, var der sådan en ret stor klat med klart slim, og tænkte med det samme, om det kunne være slimproppen...

Forventer ikke en snarlig fødsel - men er jo dejligt, hvis det er et tegn på, at tingene er ved at modne sig derinde og gøre klar til lillepigens ankomst

Min kom lidt efter lidt som slim der "sivede" og der gik omkring 3 uger fra det var afsluttet til baby'en kom

Ja ja ved godt at det er ufestlige detaljer  

Anmeld

7. august 2011

Maalene

Happiness skriver:

Kunne være dejligt hvis hun kom lidt før! Og ikke vente til 13 dage over tid som lille Lukas valgte

Jeg var sikker på jeg skulle sættes igang, så han tog da lige fusen på os da veerne kom

Ja, frygter også for at gå helt vild over tid, men hun kommer nok, når hun er klar - så må bare væbne mig med tålmodighed, når den tid kommer

Ja, var ikke sjovt for dig til sidst - men dejligt han alligevel kunne tage fusen på jer

Fik du ikke zoneterapi eller akupunktur for at sætte gang i det et par dage før termin? For det hjalp da ikke rigtigt

Anmeld

7. august 2011

Maalene

Amandas-mor skriver:

Min kom lidt efter lidt som slim der "sivede" og der gik omkring 3 uger fra det var afsluttet til baby'en kom

Ja ja ved godt at det er ufestlige detaljer  

Haha - sætter pris på detaljerne, er man jo nødt til at få for at kunne sammenligne

Måske det bare har været lidt af slimproppen der røg den anden dag, kunne jo være fint, hvis kroppen allerede var ved at forberede sig, selvom hun helst ikke skal komme før 37+0, hvor hun er helt klar

Anmeld

7. august 2011

Muffinmus

min så jeg kun anden gang, første gang trode jeg den var gået, men det var bare alm slim man tit får de sidste uger.

Da jeg så den ved fødslen af min datter var den på str med en 1 eller 2 krone, tyk og helt fast, som en decideret gummiprop:-) og rødlig...... så den var slet ikke som jeg havde forestillet mig.

Anmeld

7. august 2011

Maalene

MariaE skriver:

min så jeg kun anden gang, første gang trode jeg den var gået, men det var bare alm slim man tit får de sidste uger.

Da jeg så den ved fødslen af min datter var den på str med en 1 eller 2 krone, tyk og helt fast, som en decideret gummiprop:-) og rødlig...... så den var slet ikke som jeg havde forestillet mig.

Tusind tak for svar

Hmm, tror ikke jeg bliver meget klogere, tror min var på størrelse med en lille 1-krone, men der var ikke noget blod/rødt i den, så om det bare har været en go' klat slim, er ikke til at sige

Anmeld

7. august 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Hej piger

Uha, tænk lige hvis det er starten på at kroppen forberedes?!  Så ved man det er ved at slutte hele dette eventyr som det har  været at være gravid som 1. gang. Så må du jo lige holde os opdateret, hvis det skulle fortsætte Og laver du ikke lige en update med, hvad jordmor siger?

/Mette - der vil vide det hele!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.