Ondt UNDER fødderne og vand i kroppen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.104 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Anonym trådstarter

Hejsa,

har sindsygt ondt under mine fødder, vralter rundt ligesom en gammel and, er der nogle som har nogle gode råd til, hvad jeg kan gøre?

Lider rigtig meget af vand i kroppen, især i benene og fødderne - kan det have noget med det og gøre?

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Happiness

Anonym skriver:

Hejsa,

har sindsygt ondt under mine fødder, vralter rundt ligesom en gammel and, er der nogle som har nogle gode råd til, hvad jeg kan gøre?

Lider rigtig meget af vand i kroppen, især i benene og fødderne - kan det have noget med det og gøre?

Op med benene så meget som muligt i løbet af dagen og vip med føderne!

Ellers kan jeg anbefale zoneterapi! Det tog mit, og der gik lang tid før det kom igen!

Anmeld

7. august 2011

Mussen2

Anonym skriver:

Hejsa,

I min sidste graviditet have jeg sindsygt ondt i fødderne. Kunne næsten ikke komme ud af sengen om morgenen, men de kunne ligesom blive gået varme, så det var knap så slemt.  Jeg gik ikke i specielt praktisk fodtøj og tænkte i aflastning på nogen måde.

Det ville jeg ønske jeg havde gjort, for den dag i dag ( mit barn er 2 år), døjer jeg stadig med ondt i fødderne Har været veg fysioterapeut, prøvet alle mulige indlæg, været til læge mange gange og senest på privat hospital for at ende hos en bandagist, hvor jeg har købt dyre indlæg. Det forholder sig nemlig sådan, at jeg er gravid i gen og død og pine ikke ønsker at ødelægge mine fødder mere....

Jeg går også udelukkende i green comfort sko, en stor omvæltning for mig, som før gik i smarte stilletter og sko, men en nødvendighed.

Det jeg vil frem til er, brug fornuftig fodtøj, man kan sagten træde sine fødder i stykker under en graviditet grundet belastningen og de bløde ledbånd osv. I mit tilfælde havde jeg en dårlig fodstilling i forvejen, hvilket gjorde at det blev så slemt.

Mange gravide vokser i skostørrelse unde en graviditet, de træder deres fødder flade og forfoden, kan blive trådt ned.

Så pas på dine fødder

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Op med benene så meget som muligt i løbet af dagen og vip med føderne!

Ellers kan jeg anbefale zoneterapi! Det tog mit, og der gik lang tid før det kom igen!

Kan desværre ikke have benene oppe, når jeg er på arbejde, men må prøve, om jeg ikke kan huske og vippe med tæerne, hvis det kan hjælpe

Det undrer mig bare, at jeg har aller mest ondt under fødderne om morgenen, når jeg går ud af sengen, kan næsten ikke gå der, og der har fødderne jo været opad (eller ihvertfald ikke nedad) hele natten...

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

Mussen2 skriver:

I min sidste graviditet have jeg sindsygt ondt i fødderne. Kunne næsten ikke komme ud af sengen om morgenen, men de kunne ligesom blive gået varme, så det var knap så slemt.  Jeg gik ikke i specielt praktisk fodtøj og tænkte i aflastning på nogen måde.

Det ville jeg ønske jeg havde gjort, for den dag i dag ( mit barn er 2 år), døjer jeg stadig med ondt i fødderne Har været veg fysioterapeut, prøvet alle mulige indlæg, været til læge mange gange og senest på privat hospital for at ende hos en bandagist, hvor jeg har købt dyre indlæg. Det forholder sig nemlig sådan, at jeg er gravid i gen og død og pine ikke ønsker at ødelægge mine fødder mere....

Jeg går også udelukkende i green comfort sko, en stor omvæltning for mig, som før gik i smarte stilletter og sko, men en nødvendighed.

Det jeg vil frem til er, brug fornuftig fodtøj, man kan sagten træde sine fødder i stykker under en graviditet grundet belastningen og de bløde ledbånd osv. I mit tilfælde havde jeg en dårlig fodstilling i forvejen, hvilket gjorde at det blev så slemt.

Mange gravide vokser i skostørrelse unde en graviditet, de træder deres fødder flade og forfoden, kan blive trådt ned.

Så pas på dine fødder

Åhh, det lyder godt nok ikke rart... Håber ikke du kommer til at døje med det samme under denne graviditet...

Det er nemlig også om morgenen, det er værst her... Som om de lige skal gåes varme ja

Men det med fodtøjet har nok noget og sige, for har indtil nu kun haft 2 par sko jeg kunne passe, og nu er jeg gået over i svigerfars sko, da mine fødder er så hævede... Synes bare ikke jeg vil give over 500 for et par ordentlige sandaler i 2-3 str. større end jeg normalt bruger, når jeg kun har 6 uger til termin... Men kan godt være at de var givet godt ud i sidste ende...

Anmeld

7. august 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Hejsa,

mit råd er en spand med kold vand og tag dine føder der ned, og så bagefter tag så højt op du kan det hjælper

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

mit råd er en spand med kold vand og tag dine føder der ned, og så bagefter tag så højt op du kan det hjælper

Eeej, tusind tak - det må afprøves

Anmeld

7. august 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Eeej, tusind tak - det må afprøves

så lidt. jeg fik rådet af min mor og min mor har fået rådet af hendes mor, så det er et gammel rådet.. men det hjælper

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

så lidt. jeg fik rådet af min mor og min mor har fået rådet af hendes mor, så det er et gammel rådet.. men det hjælper

Der er ikke noget som sådan nogle gode gamle husmoderråd

Anmeld

7. august 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Der er ikke noget som sådan nogle gode gamle husmoderråd

de er bare bedste, selvom om nogen af rådende lyder dybt dumme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.