Anonym skriver:
Hejsa,
har sindsygt ondt under mine fødder, vralter rundt ligesom en gammel and, er der nogle som har nogle gode råd til, hvad jeg kan gøre?
Lider rigtig meget af vand i kroppen, især i benene og fødderne - kan det have noget med det og gøre?
På forhånd tak for hjælpen 
I min sidste graviditet have jeg sindsygt ondt i fødderne. Kunne næsten ikke komme ud af sengen om morgenen, men de kunne ligesom blive gået varme, så det var knap så slemt. Jeg gik ikke i specielt praktisk fodtøj og tænkte i aflastning på nogen måde.
Det ville jeg ønske jeg havde gjort, for den dag i dag ( mit barn er 2 år), døjer jeg stadig med ondt i fødderne
Har været veg fysioterapeut, prøvet alle mulige indlæg, været til læge mange gange og senest på privat hospital for at ende hos en bandagist, hvor jeg har købt dyre indlæg. Det forholder sig nemlig sådan, at jeg er gravid i gen og død og pine ikke ønsker at ødelægge mine fødder mere....
Jeg går også udelukkende i green comfort sko, en stor omvæltning for mig, som før gik i smarte stilletter og sko, men en nødvendighed.
Det jeg vil frem til er, brug fornuftig fodtøj, man kan sagten træde sine fødder i stykker under en graviditet grundet belastningen og de bløde ledbånd osv. I mit tilfælde havde jeg en dårlig fodstilling i forvejen, hvilket gjorde at det blev så slemt.
Mange gravide vokser i skostørrelse unde en graviditet, de træder deres fødder flade og forfoden, kan blive trådt ned.
Så pas på dine fødder
Anmeld