daglig kvalme og opkast... HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Dinsen

Hejsa... 

Er ubeskrivlig glad for at vi nu endelig ska være forældre.. Men hvor er det bare træls man hver eneste dag kaster op og har kvalme... 

Tænker om der er nogle der har nogle gode råd?? Jeg har kiks til at ligge ved siden af sengen... og det hjælper også engang i mellem...  Men kvalmen er der hele dagen... 

Nu ska jeg starte på jo i morgen  det bliver altså sejt... håber jeg kan holde det ud... 

Gode råd modtagets med kyshånd :-)

Mvh Dinsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

MortilCilas

Gingerale, skulle hjælpe, kan købes i føtex ved jeg, så kan du få noget imod det, endten i matas eller på apoteket

Anmeld

7. august 2011

Emily2012<3

Jeg har det på samme måde.. Nogle gange hjælper det mig at spise saltstænger istedet for da de er salte istedet for søde som kiks..

Anmeld

7. august 2011

th

jeg spiste salt lakrids og polo når jeg havde kvalme og solbær saftevand fra ribena.

Anmeld

7. august 2011

Ni-ko-li-ne

Det hjalp for mig at spise mange små måltider... Og sea-bands hjalp en smule... Cola af og til...

Anmeld

7. august 2011

Dianaaa

jeg døjede også meget med kvalme, faktisk næsten helt til 6. månede  mit var så slemt at jeg fik et lægemiddel, kan ikke lige huske hvad det hedder, men sådan en pille, og så går der ca 15-20 min. og så er man tip-top igen, og kan spise og drikke uden at det hele vælter ud igen

men altså nu ved jeg ikke lige hvor slemt det er hos dig, men det virker ihvertfald, snak evt. med din læge eller Jm om det  

Anmeld

10. august 2011

Dinsen

Mange tak for jeres svar... 

Må prøve mig lidt frem og se hvad der virker på mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.