Flaske - slut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.424 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. august 2011

Clisolka

Hej piger 

Er der andre end os der har haft problemer med flaskene de sidste ugers tid? Isabella nægter den simpelthen - medmindre der er vand i  Nu har vi opgivet flaskene og købt nogle jerndråber i stedet, hun får dog stadig MME i sin grød 

Hvoooor blev min baby af 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Bebisim

Det et lidt nederen at gruppen står stille og ingen svarer. men altså min datter på ni mdr er begyndt at ku lide flasken. Men som du siger brug jerndråber. Ved ellers ikk hvordan jeg vil hjælpe

Anmeld

17. august 2011

Clisolka

Bebisim skriver:

Det et lidt nederen at gruppen står stille og ingen svarer. men altså min datter på ni mdr er begyndt at ku lide flasken. Men som du siger brug jerndråber. Ved ellers ikk hvordan jeg vil hjælpe

Ja det er lidt ærgeligt, men det er i perioder der er meget snak herinde  Før eller siden skulle jeg jo nok få et svar 

Anmeld

18. august 2011

Kaufie

Hvad med MME af kop - vil hun tage det?

Naja vil KUN have flaske når det er mig der giver hende det - og den eneste flaske, der er sikker, er den inden hun skal sove.

Hun får ellers MME i sin grød og så supplerer jeg med halv dosis jerndråber (har fået ok af SP til dette).

Min ældste ville slet ikke tage flaske, så han fik kun MME i sin grød.

Anmeld

19. august 2011

Clisolka

Kaufie skriver:

Hvad med MME af kop - vil hun tage det?

Naja vil KUN have flaske når det er mig der giver hende det - og den eneste flaske, der er sikker, er den inden hun skal sove.

Hun får ellers MME i sin grød og så supplerer jeg med halv dosis jerndråber (har fået ok af SP til dette).

Min ældste ville slet ikke tage flaske, så han fik kun MME i sin grød.

Nix, ikke engang MME i hendes kop vil hun have, så vi giver det kun i grøden  Jeg har også prøvet at give hende de færdigblandede brikker, men det vil hun heller ikke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.