Michellaaaa! Dag 5!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. august 2011

AnneBJ

Eller dag 6?

Anyway, ovenpå min hjerneblødning i morges, har jeg i dag evnet at takke nej til: bearnaisesovs, smør, isvaffel, chips, matadormix og købemad til frokost!!!!

Det vigtigste er jeg dropper sukker, men hvis jeg også kunne droppe alle de der fast-food fælder, og så mad som er fed (fx sovs) så ville det være SÅ godt!

SÅ: na na-na na naaa! Jeg synes jeg er dygtig! Hvad med dig? Har du haft en god sukkerfri dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Barbamama

Dag 6!

Jamen som jeg har skrevet i den anden er det gået rigtig godt!

I går skulle vi til vængefest og der var chips og skumfiduser til grillen. Jeg ELSKER skumfiduser, men jeg tog ingen.

I dag var vi til min mors fødselsdag og heldigvis var der masser af frugt, så jeg spiste en enkelt bolle og så kunne jeg altså ikke stå for hverken pandekager eller nybagte kanelsnegle! Men jeg måtte også gerne for jeg har jo aftalt med mig selv at når vi er i byen må jeg gerne. Men okay jeg havde måske ikke behøvet at spise TO kanelsnegle!

Anmeld

7. august 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Dag 6!

Jamen som jeg har skrevet i den anden er det gået rigtig godt!

I går skulle vi til vængefest og der var chips og skumfiduser til grillen. Jeg ELSKER skumfiduser, men jeg tog ingen.

I dag var vi til min mors fødselsdag og heldigvis var der masser af frugt, så jeg spiste en enkelt bolle og så kunne jeg altså ikke stå for hverken pandekager eller nybagte kanelsnegle! Men jeg måtte også gerne for jeg har jo aftalt med mig selv at når vi er i byen må jeg gerne. Men okay jeg havde måske ikke behøvet at spise TO kanelsnegle!

Sejt med vejfesten! Jeg er også ret vild med skumfiduser!

Jeg tror det er ret vigtigt, at når nu man har givet sig selv lov - så skal den dårlige samvittighed jages væk!! For ellers burde man faktisk nægte sig selv at spise det overhovedet!!

Anmeld

7. august 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Sejt med vejfesten! Jeg er også ret vild med skumfiduser!

Jeg tror det er ret vigtigt, at når nu man har givet sig selv lov - så skal den dårlige samvittighed jages væk!! For ellers burde man faktisk nægte sig selv at spise det overhovedet!!

Ja og det tror jeg bare slet ikke er vejen frem. Det er ikke godt at nægte sig selv det når nu man elsker det. Så hellere lære at administrere det og få det i mindre mængder. He he

Anmeld

7. august 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Ja og det tror jeg bare slet ikke er vejen frem. Det er ikke godt at nægte sig selv det når nu man elsker det. Så hellere lære at administrere det og få det i mindre mængder. He he

Præcis!

Vi har været til min svigerindes fødselsdag i dag! Til sådan noget eftermiddagskaffe noget- egentlig ville jeg have spist frokost inden vi skulle af sted, men felix skriger og skriger lige for tiden, så jeg nåede det ikke.

ALLIGEVEL spiste jeg 2 gulerodsboller, hjemmebagte, med lidt smør og ÉN big ben karamel og et stykke vandmelon.... 

(og en lille is efter aftensmaden herhjemme.... )

Anmeld

7. august 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Præcis!

Vi har været til min svigerindes fødselsdag i dag! Til sådan noget eftermiddagskaffe noget- egentlig ville jeg have spist frokost inden vi skulle af sted, men felix skriger og skriger lige for tiden, så jeg nåede det ikke.

ALLIGEVEL spiste jeg 2 gulerodsboller, hjemmebagte, med lidt smør og ÉN big ben karamel og et stykke vandmelon.... 

(og en lille is efter aftensmaden herhjemme.... )

Det er da skide godt klaret!!!! Ja jeg ville ikke undvære kagen i dag, men i morgen går det løs igen!!! Jeg skal jo på arbejde

Anmeld

7. august 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Det er da skide godt klaret!!!! Ja jeg ville ikke undvære kagen i dag, men i morgen går det løs igen!!! Jeg skal jo på arbejde

- jeg ved hun er herredårlig til at bage kage.... Og jeg kunne se Jørns at det var gået ligeså skidt i dag som sædvanlig.... 

Haha, find styrke min ven, find styrke! 

Anmeld

9. august 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

- jeg ved hun er herredårlig til at bage kage.... Og jeg kunne se Jørns at det var gået ligeså skidt i dag som sædvanlig.... 

Haha, find styrke min ven, find styrke! 

Ha ha ha

Anmeld

9. august 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Ha ha ha

Hvordan er det gået, nu hverdagen banker på??

Vi har SLIK i køkkenskabet, og jeg har ikke RØRT det siden gæsterne gik hjem fredag!! 

Jeg har heller ikke købt/spist andet jeg ikke burde, så nu er motivationen tilbage!!

Anmeld

9. august 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Hvordan er det gået, nu hverdagen banker på??

Vi har SLIK i køkkenskabet, og jeg har ikke RØRT det siden gæsterne gik hjem fredag!! 

Jeg har heller ikke købt/spist andet jeg ikke burde, så nu er motivationen tilbage!!

Det går stadig fint! Bortset fra de små 4 vingummier....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.