Graviditetskløe eller eksem? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. august 2011

Filippa & Liva

Jeg er ved at blive vanvittig ...

Det startede i torsdags med en kløe ved højre lår, højre balde og højre ben, undrede mig over den voldsomme kløe men slog det væk med at det nok var begyndende myggestik eller andet lign.

I går fredag fortsætter det med at klø som død og ulykke og jeg kan dårligt være til eller sove om natten pga. den voldsomme kløe.

Beslutter at ringe til en læge her til morgen da kløen fortsætter og får beskeden om at det muligvis kunne lyde som graviditetskløe.

Så jeg skal til egen læge her mandag og have taget blodprøve og blodtryk for at se at det ikke er leverbetinget ...

Men, her i løbet af dagen er det begyndt at svie og brænde som en i h..... ?!

Det er fortsat kun mit højre lår, min højre balle og højre ben det går udover.

Der er intet at se overhovedet?

Er der andre gravide kvinder som har oplevet lignende eller har erfaring med graviditetskløe og kan læse sig frem til om det lyder som det jeg døjer med for tiden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

svanen73

Uha...ja det er frygtlelig

Jeg havde graviditskløe...helt vildt. Startede om aftenen og jeg ku ligge og klø hele natten, og så sku jeg oz lige ha uro i hele kroppen oveni, stod på de sidste 4 måneder

Fik taget blodprøver (levertal)...men de var fine. Havde dog lidt forhøjet stofskifte, som både lægen og JM sagde kunne skyldes kløen. Men der var intet at få imod det og diverse creme hjalp ik...så jeg fandt mig i det

Anmeld

6. august 2011

Filippa & Liva

svanen73 skriver:

Uha...ja det er frygtlelig

Jeg havde graviditskløe...helt vildt. Startede om aftenen og jeg ku ligge og klø hele natten, og så sku jeg oz lige ha uro i hele kroppen oveni, stod på de sidste 4 måneder

Fik taget blodprøver (levertal)...men de var fine. Havde dog lidt forhøjet stofskifte, som både lægen og JM sagde kunne skyldes kløen. Men der var intet at få imod det og diverse creme hjalp ik...så jeg fandt mig i det

Åh nej, lyder ikke spor rart ...

Varede din kløe kun om natten og kunne det også give svie på dig?

Her varer det hele dagen og hele natten og er ved at blive skør i bolden af det !

Anmeld

6. august 2011

svanen73

BigBabyWish skriver:

Åh nej, lyder ikke spor rart ...

Varede din kløe kun om natten og kunne det også give svie på dig?

Her varer det hele dagen og hele natten og er ved at blive skør i bolden af det !

Ja...kun om natten og der var ik svien...

Forsøgte ik at ligge for varmt eller ha tøj på, der kunne genere huden. Skiftede oz vaskepulver til neutralt.

Jeg har desværre ik en ide om hvad dit kan være

Anmeld

6. august 2011

Filippa & Liva

svanen73 skriver:

Ja...kun om natten og der var ik svien...

Forsøgte ik at ligge for varmt eller ha tøj på, der kunne genere huden. Skiftede oz vaskepulver til neutralt.

Jeg har desværre ik en ide om hvad dit kan være

Nej, jeg ved heller ikke hvad det kan være men må bare håbe at lægen så kan give et svar til mig på mandag ...

Vi har altid brugt neutral produkter da jeg er allergiker men jeg ved ikke om det er en eller anden form for eksem jeg har fået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.