Gravid-venlige sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.676 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. august 2011

Frøken J.

Anbefal, anbefal, anbefal!!! Gerne sommerlige.

De eneste sko jeg ejer (som jeg vel at mærke kan bruge. har masser af festsko og stilletter ) er to par ballarinaer og et par udtrådte reebok sneakers. Og de der ballarinaer, som er det eneste passende til vejret og tøjet er ved at tage livet af mig. Jeg kan ikke helt afgøre, om det er fordi jeg har vand i fødderne, eller om de bare hæver op grundet varme og at jeg går meget, men uanset hvad, smadrer de mine fødder FULDSTÆNDIG!

Så anbefal nogle gode sko til en gravid. Gerne sommerlige. Og BILLIGE! Meget billigt er meget vigtigt, for jeg har faktisk ikke råd til nye sko, og må nok låne for at kunne købe dem. Men altså det er jo nødvendigt. De må gerne være åbne, hvis det er. 

Lad os slutte af med et foto af min mishandlede fod efter en dag i Storcenter Nord i røde ballarinaer. Og det ser ekstra drabeligt ud, fordi skoene er røde og smitter af, så bare rolig  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

Mor til Mike

Frøken J. skriver:

De eneste sko jeg ejer (som jeg vel at mærke kan bruge. har masser af festsko og stilletter ) er to par ballarinaer og et par udtrådte reebok sneakers. Og de der ballarinaer, som er det eneste passende til vejret og tøjet er ved at tage livet af mig. Jeg kan ikke helt afgøre, om det er fordi jeg har vand i fødderne, eller om de bare hæver op grundet varme og at jeg går meget, men uanset hvad, smadrer de mine fødder FULDSTÆNDIG!

Så anbefal nogle gode sko til en gravid. Gerne sommerlige. Og BILLIGE! Meget billigt er meget vigtigt, for jeg har faktisk ikke råd til nye sko, og må nok låne for at kunne købe dem. Men altså det er jo nødvendigt. De må gerne være åbne, hvis det er. 

Lad os slutte af med et foto af min mishandlede fod efter en dag i Storcenter Nord i røde ballarinaer. Og det ser ekstra drabeligt ud, fordi skoene er røde og smitter af, så bare rolig  

Måske kan du finde nogle billige sandaler på Biancos hjemmeside? de har udsalg på rigtig mange sko lige nu

http://www.bianco.dk/webshop/kategori/sale?gclid=COn3wcqMu6oCFUch3wodujTu7Q

Anmeld

6. august 2011

Isabels-mor

Ved de har nogle billige ballarinaer i bilka, men hvor gode de er, ved jeg ikke lige.. Men de har også massere sandalder til billigere penge.. Ellers H&M, det var der jeg købt de sko jeg brugte under hele min gravidtet..

Rikke

Anmeld

7. august 2011

2babygirls

Frøken J. skriver:

Hvad med de der slippers fra føtes til 50kr... Der er ingen hæl, så det er jo genialt... Ellers gik jeg i mine sandaler, kawasaki og så ballariner... Køb dem evt. en str større.
Synes ikke du har vand i fusserne, men lige som mig, så kan en hel dag i stående stillinge ikke gøre noget godt i denne hede

Anmeld

7. august 2011

Jonna1979

jeg har nogle sandaler fra relax shoes man kan købe i skoringen koster mellem 250 0g 399 men man kan jo bruge dem bageefter de er fantastiske at have på og man kan have dem på altid de er bare skønne

Anmeld

7. august 2011

Frøken J.

Misselbek skriver:

Måske kan du finde nogle billige sandaler på Biancos hjemmeside? de har udsalg på rigtig mange sko lige nu

http://www.bianco.dk/webshop/kategori/sale?gclid=COn3wcqMu6oCFUch3wodujTu7Q

Åh, der var mange billige!! Humm hmm.. Det må jeg lige se på! Tak søde

Anmeld

7. august 2011

Frøken J.

Isabels-mor skriver:

Ved de har nogle billige ballarinaer i bilka, men hvor gode de er, ved jeg ikke lige.. Men de har også massere sandalder til billigere penge.. Ellers H&M, det var der jeg købt de sko jeg brugte under hele min gravidtet..

Rikke

Det vil jeg prøve at se på, tak for tippet

Anmeld

7. august 2011

Frøken J.

Tina&Martin skriver:

Hvad med de der slippers fra føtes til 50kr... Der er ingen hæl, så det er jo genialt... Ellers gik jeg i mine sandaler, kawasaki og så ballariner... Køb dem evt. en str større.
Synes ikke du har vand i fusserne, men lige som mig, så kan en hel dag i stående stillinge ikke gøre noget godt i denne hede

Jeg tror heller ikke jeg har vand, men tror mine fødder er vokset For mine to par ballarinaer sidder mega stramt allerede fra morgenstunden af med "afslappede" fødder. Det er vildt sært!

Men de der slippers havde jeg ikke tænkt på, det var en god idé. Jeg må lige ud at lure!

Anmeld

7. august 2011

Frøken J.

Jonna1979 skriver:

jeg har nogle sandaler fra relax shoes man kan købe i skoringen koster mellem 250 0g 399 men man kan jo bruge dem bageefter de er fantastiske at have på og man kan have dem på altid de er bare skønne

De er desværre for dyre Har vitterligt ingen penge lige nu, så skal låne, og derfor skal beløbet være så lavt som muligt Men tak for tippet!

Anmeld

7. august 2011

Femøre

Sådan nogle sandaler med velcro som alle børn render rundt med. De fås i sort og er på tilbud mange steder fordi sæsonen er ved at være slut..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.