hvad er forskellen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.718 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. august 2011

Malli

på pastafarve og icing colors? jeg plejer at bruge pastafarve til at indfarve fondant med, men er icing colors det samme?

og hvad er så royal icing colors?

kan man bruge icing colors til at farve smørcremer, flødeskum osv med?

Hvad er det i bruger til at lave de fine afsluttende kanter på en kage som er lavet med tyller. er det flødeskum tilsat farve?

sidst men ikke mindst skal jeg lige høre hvad i gør for at jeres udrullet fondant som er overtrukket på kagen, ikke revner/krakellere, synes ofte når kagen er blevet overtrukket, og står og tørre op, at fondanten ofte begynder at lave revner, er der mon nogen gode råd mod dette? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

Malli

slet ingen der kan hjælpe? 

Anmeld

7. august 2011

Malli

slet, slet ingen?? 

Anmeld

7. august 2011

Malli

7. august 2011

Mussi30

Umiddelbart - men det er kun et vildt bud - vil jeg sige at det er det samme!!

De farver jeg har fra Wilton hedder Icing Colours, og de farver jeg har fra Sugarflair hedder Paste Colours. Og de føles ens og kan nøjagtigt det samme...

Hvor er du faldet over de to navne henne?

Anmeld

7. august 2011

Malli

Mussi30 skriver:

Umiddelbart - men det er kun et vildt bud - vil jeg sige at det er det samme!!

De farver jeg har fra Wilton hedder Icing Colours, og de farver jeg har fra Sugarflair hedder Paste Colours. Og de føles ens og kan nøjagtigt det samme...

Hvor er du faldet over de to navne henne?

Det tænkte jeg nok, der var bare væsentlig prisforskel, men tænkte at hvis de kan det samme, hvilket jeg også tror, så er der en del at spare. Jeg fandt dem på den hollandske kagebutik. tak for dit svar, jeg må prøve at købe kvint color, og se om det dutter hvor har du købt dine farver, både pastafarver og kvong farver!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.