Smadret klapvogn i lufthavnen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. august 2011

132319

Først: Ooooooooooooooork, jeg tror virkelig at der hænger en stor sort sky over mig konstant, jeg er uheldig med alt -ALT

Nå, men til sagen:

I går fløj jeg en lille kort tur mellem Karup og Kastrup. Jeg har min venindes Maclaren paraplyklapvogn med, som jeg må tage med ud til gaten. Så langt så godt.

Jeg afleverer den og får at vide at jeg vil få den udleveret når jeg kommer ud af flyvet.

Norweigan skal spare så de vælger da at lande i udenrigs og vi bliver kørt i bus til terminal 1.

Min venindes klapvogn, som jo ikke er pakket forsvarligt ind, bliver så derfor kastet rundt med sammen med de andre passagers kufferter og da jeg får den, er der røget en kapsel af hjulet og det er fuldstændig skævt

Der er INGEN fra flyselskabet og de SAS medarbejdere jeg kan finde, er ikke til nogen hjælp.

Jeg ringer derfor i dag til Norwegian som er flinke og imødekommende og fortæller at jeg skal køre tilbage til lufthaven (100 km frem og tilbage ) og få lavet en skadesrapport. -Jeg skal bare henvende mig i indenrigs.

Da jeg kommer derud, er der ingen ingen medarbejder og jeg må først gå til terminal 2, stå i kø i 20 minutter for forgæves IGEN at få at vide at jeg skal et andet sted.. Åååh hvor var jeg lige ved at sætte mig ned at tude.

Til sidst kommer jeg, efter 1 ½ time endelig hen til det sted hvor jeg skal melde skaden, som gudhjælpemig fortæller at jeg skal ringe til Norwegian og klare resten

Mit spørgsmål er så, efter denne lange smøre.

Er her nogen der har oplevet at få smadret en vogn eller andet?? Hvor samarbejdsvillig var selskabet og fik I pengene tilbage? I så fald, hvor lang tid gik der.

Det er en klapvogn til 2500-3200 kr, så hvad kan jeg regne med? Den er købt i England, så den kan ikke sådan lige sendes til reperation

Ydermere blev jeg over telefonen lovet at de ville dække mine transport udgifter frem og tilbage -Gad vide om de kan leve op til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

Troldemommi

kan ikke give dig et godt råd, men vil bare lige sende dig et klem det har du vist brug for :-)

Anmeld

6. august 2011

GitteC78

Jeg har en gang fået ødelagt en kuffert, jeg opdagede det da jeg landede i DK. Jeg fik lavet en skade rapport i lufthavnen. Jeg skulle sende kufferten samt pris til flyselskabet, jeg rejste med Sterling og efter noget tid modtog jeg en ny kuffert. Jeg kan ikke huske hvor lang tid der gik inden jeg fik den,.

Jeg ved ikke om de giver din transport penge retur, men tit er det en god ide enten at få navn på personen man snakker med eller få det på skrift.

Men du skal blive ved med at kontakte dem, og hænge dem op for skaden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.