træt træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. august 2011

mamiolvi

Jeg oplever jeg bliver mere og mere træt og der skal ingenting til at irretere mig ... Jeg har 8 uger til fødsel skal tages ved kj. Snit ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

Kofoed.

Det bliver godt nok også værre og værre for mig, tror så også det er den nye medicin jeg har fået der gør noget, men ja, overvejer kraftig at tage en aftenlur, min forældre giver aftensmad kl 19, så kan lige nå en lille time... Bare lidt trist på ens fødselsdag, men ak.

Anmeld

6. august 2011

mamiolvi

Kofoed. skriver:

Det bliver godt nok også værre og værre for mig, tror så også det er den nye medicin jeg har fået der gør noget, men ja, overvejer kraftig at tage en aftenlur, min forældre giver aftensmad kl 19, så kan lige nå en lille time... Bare lidt trist på ens fødselsdag, men ak.

JA syntes godt nok det er hårdt , har virkelig haft en dårlig dag i dag , konstant kvalme og utilpas , svimmel og bare så træt ... Har intet fået lavet herhjemme og ligger nu i min seng og føler mig som en dårlig kæreste og dårlig mor til de tre store drenge

Anmeld

6. august 2011

Kofoed.

mamiolvi skriver:

JA syntes godt nok det er hårdt , har virkelig haft en dårlig dag i dag , konstant kvalme og utilpas , svimmel og bare så træt ... Har intet fået lavet herhjemme og ligger nu i min seng og føler mig som en dårlig kæreste og dårlig mor til de tre store drenge

Det er altså bare træls med de dage og synes bare de kommer ofter og ofter nu. Øv, men nøj hvor for vi snart noget dejligt ud af det, så håber det kan holde os kørende lidt endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.