Hvorfor cyberspace?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.405 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. februar 2008

Doktor Doolittle

Kære cyber-mødre-fædre-gruppe

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvorfor så mange skønne mennesker mon har fundet vej herind (?) De fleste af os har jo masser at lave IRL, men alligevel bliver mange draget af cyberspace, incl. mig selv der er totalt addict (L):P

Jeg fandt vej til NB da jeg var sygemeldt 10 uger med William, fordi jeg var ved at føde i uge 27. Det startede med at jeg "bare" gerne ville høre andres erfaringer med for tidlig fødsel og dét at være sengeliggende... lige indtil jeg fandt vej til vores fantastiske mødregruppe fra august 06. Så here I am, totalt afhængig af cyberspace :P der er kommet til mit liv for at blive!

Knus fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

Loggidut

jeg er totalt nørd....fandt min mand over nettet...selv om vi faktisk nærmest var naboer...har spillet meget WOW...og ja har altid gang i min msn, mail eller andet...jeg fandt NB mens jeg ventede Tif...og kunne kvikt se at jeg kunne hente meget erfaring der.
Skiftede så gruppe da Tif kom 4 uger for tidligt...og ja dem hænger jeg med endnu...og dropper dem aldrig.

Min MG IRL har jeg droppet...kan ikke bruge dem til en disse, vi er på så forskellige plan at det næsten er for meget...men den gruppe jeg har her er altid frisk og hurtig med et svar...jeg skal ikke vente til min Sp kommer med at snakke om tingene...dem kan jeg jo snakke med pigerne her om...

så min sp er jo nærmest arbejdsløs....well...så drikker vi kaffe og æder kage istedet for når hun er her...
så alt i alt...er mit svar...cyberspace har givet mig en masse godt....mand og masser af nye venner...

knus fra sloggi...som er en cybernørd8D

Anmeld

28. februar 2008

Pia.

Hej Tina...

Jeg har været på NB siden 2002 (viiildt at tænke på) men det sidste halve år gad jeg simpelthen ikke alt den ballade der var der inde, så jeg valgte at lukke ned der fra, har dog stadig kontakt med et par søde piger der inde over msn og sms...
Så fandt jeg til min store glæde denner her skønne side(L) og endelig kunne jeg igen få stillet min lyst til at skrive sammen med andre.
Jeg bruger det mest til at spørge ind til gode råd m.m og også til at bare skrive lidt løst og fast...

Syntes det er dejligt hvis jeg kan hjælpe andre og give gode råd og skønt når andre har et par gode råd til mig...

Knus Pia, som helst ikke ville undvære siden igen... *S*

Anmeld

28. februar 2008

A.I.G.

Jeg har brugt NB siden jeg blev gravid med Augusta.
Først kunne jeg ikke se værdien af det, men efter fødslen af hende, opdagede jeg et super sparringsparameter.
Med tiden får man jo nogle mennesker, man er mere ping pong med end andre og det er super hyggeligt !!!!

Det dækker et let socialt behov over en kop kaffe mens pigerne sover i dag.

Anette

Anmeld

28. februar 2008

MorCamilla

Hejsa Tina..

Jeg sad og rodet på nettet en aften hvor jeg var alene hjemme og Mikkel var lagt i seng.. Så faldt jeg over den her side, og tæknte at det var jo super, så kunne jeg læse og få gode råd af andre, samtidig med at jeg kunne dele lidt af mine gode ting ud.. ;)
Så her er jeg, som også er endt med at blive lidt afhængelig af baby.dk...

Knus fra Camilla.

Anmeld

28. februar 2008

Doktor Doolittle

Loggidut skriver:

jeg er totalt nørd....fandt min mand over nettet...selv om vi faktisk nærmest var naboer...har spillet meget WOW...og ja har altid gang i min msn, mail eller andet...jeg fandt NB mens jeg ventede Tif...og kunne kvikt se at jeg kunne hente meget erfaring der.
Skiftede så gruppe da Tif kom 4 uger for tidligt...og ja dem hænger jeg med endnu...og dropper dem aldrig.

Min MG IRL har jeg droppet...kan ikke bruge dem til en disse, vi er på så forskellige plan at det næsten er for meget...men den gruppe jeg har her er altid frisk og hurtig med et svar...jeg skal ikke vente til min Sp kommer med at snakke om tingene...dem kan jeg jo snakke med pigerne her om...

så min sp er jo nærmest arbejdsløs....well...så drikker vi kaffe og æder kage istedet for når hun er her...
så alt i alt...er mit svar...cyberspace har givet mig en masse godt....mand og masser af nye venner...

knus fra sloggi...som er en cybernørd8D

Hahaha jeg har også mødt min Michael på nettet ;):P

Anmeld

28. februar 2008

3rollinger

Hejsa

For mit vedkommende er det at have kontakt og dele erfaringer med danske kvinder. Da jeg blev gravid i 2004 sad jeg og kiggede paa nettet og faldt dengang over NB. Jeg blev dog aldrig saa afhaengig af min 2004 gruppe som jeg gjorde af min 2006 gruppe.

Som Anette siger daekker det et let socialt behov og man er helt selv herre over hvor, hvornaar og hvormeget.

Da jeg skulle giftes faldt jeg over en side om det emne og brugte den flittigt indtil det hele var overstaaet. Det er rart at hoere om andres erfaringer og som regel faar man hurtig svar fra folk der selv har proevet det. Hvad "det" nu end er.

Knus
Trine

Anmeld

28. februar 2008

Honningblomst

Afslapning og hygge....og rart få og evt give inspiration og råd.
Men synes det er i perioder at jeg gider og det er jo det gode ved at det bare er en side herinde og man kan komme og gå som man vil.
Eva

Anmeld

28. februar 2008

Tynen

Fandt NB da jeg ville regne min termin ud.

Kom i en gruppe med en masse dejlige og vidunderlige tøser der altid er klar på en omgang gas eller trøstende ord!!
Og PUF!! Så var jeg afhængig! :)

Blev sygemeldt i uge 29 med regelmæssig plukveer og en streptokok-infektion, så havde lige pludselig masser af tid der ikke skulle bruges på oprydning og rengøring :$

Blev træt af NB, da det var aaalt for langsomt og alt for old-school i forhold til andre sider, så er nu smuttet herind!

Trine - Der forresten vil sige at vi kører morgenhårstema på Juli07 - Derfor billede i profil!

Anmeld

29. februar 2008

Doktor Doolittle

WUHUUUUUU I er da nogle totalt sjove og lækre tøser på juli 07, sikke nogle manker :P
Knus fra Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.