Hvad vægttab gør ved bryster...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Hvor har I forskellige fået dem lavet?

Jeg kunne nok godt overveje det engang.... Mine hænger dog ikke som sådan, men der er ikke så meget "fyld" i dem som før:-) De er ikke så store, så kunne nok godt overveje at få dem lavet engang (vil dog gerne lige ha en bebs mere) Har to nu:-)

Hej..
Mine de er blevet lavet hos Anna Jørgensen i Roskilde..hun skulle være en af de aller bedste i Europa og jeg må sige jeg virkelig er fuld af respekt. Så dygtig og prof hun er og så laver hun ikke bryster på alle piger, kun hvis hun mener det er nødvendigt.
Hun er en af de dyre, men jeg ville gøre alt for at ende med noget jeg var glad for eller kunne det være lige meget...fyld slap jeg heldigvis for, det tror jeg ikke jeg ville kunne forholde mig til, men smag og behag.
Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

gizmo_lovely

Vil også meget gerne se, da jeg overvejer at få gjort noget ved mine

Anmeld

24. marts 2009

sarulee

Nu er jeg da også blevet nysgerrig, skal nemlig også ha tabt mig her efter graviditeten.

Anmeld

24. marts 2009

Tina2

Eva skriver:

Hej..
Mine de er blevet lavet hos Anna Jørgensen i Roskilde..hun skulle være en af de aller bedste i Europa og jeg må sige jeg virkelig er fuld af respekt. Så dygtig og prof hun er og så laver hun ikke bryster på alle piger, kun hvis hun mener det er nødvendigt.
Hun er en af de dyre, men jeg ville gøre alt for at ende med noget jeg var glad for eller kunne det være lige meget...fyld slap jeg heldigvis for, det tror jeg ikke jeg ville kunne forholde mig til, men smag og behag.
Knus Eva

Hej Eva, ja mine trænger ikke sådan til et løft, de fylder bare ikke ret meget mere, så tror ikke et løft ville gøre alverden, men ved jo ikke hvordan de ser ud efter en evt graviditet + amning mere:-)

Må jeg se billede af dine?

Anmeld

25. marts 2009

Tina2

Hold da op! Sikke en forskel!!!! Flot arbejde

Anmeld

25. marts 2009

LauraLW

Eva skriver:

hej piger...

Vil I se skræmmebilleder...så har jeg lagt billeder ind af hvordan bryster kan ødelægges af vægttab og hvordan de kan laves igen...er kode på, men bare skriv til mig, efter koden....

Knus Eva...

Hey.

Må jeg også se?

laura

Anmeld

25. marts 2009

gizmo_lovely

Øhhh hvordan fungerer det med den kode?

Anmeld

25. marts 2009

Honningblomst

Nu kan jeg ikke huske hvem jeg har sendt kode til...men skriv lige privat så sender jeg den.
Knus..

Anmeld

25. marts 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Hold da op! Sikke en forskel!!!! Flot arbejde

Tusind tak...ja, hun er super dygtig, hende Anna...

Anmeld

25. marts 2009

ka li ja

aaajjjjj nu er jeg lige så nysgerrig som alle andre
vil du sende mig en kode!
er mest interesseret fordi jeg i forvejen syntes det er noget slask-værk det jeg render rundt med, og jeg mangler også stadig 20 kg!....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.