Hvad vægttab gør ved bryster...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2009

Mathilde

Eva skriver:

Til dem der gider se mere af mine efter bryster-griner- så har jeg fået tapen af i dag og der er lagt billeder ind...meget, meget mærkeligt at det er mig der ser sådan ud nu...
Torsdag skal jeg til møde med en Italiensk kirurg inde hos Anna og høre hvad og hvordan han vil lave maven....føler mig sgu en smule amerikansk med alt det her, men så er det vidst også stop der....
Knus...

Ih hvor fantastisk Eva
Jeg vil rigtig gerne se billederne efter tapen er kommet af

Knus Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Til dem der gider se mere af mine efter bryster-griner- så har jeg fået tapen af i dag og der er lagt billeder ind...meget, meget mærkeligt at det er mig der ser sådan ud nu...
Torsdag skal jeg til møde med en Italiensk kirurg inde hos Anna og høre hvad og hvordan han vil lave maven....føler mig sgu en smule amerikansk med alt det her, men så er det vidst også stop der....
Knus...

Det vil jeg gerne se... Ja det kan jeg godt forstå du gør men det jo tydeligvis det vær så det bliver bare super spændende med maven det glæder vi os os til at se Jeg synes det fedt du vil vise før og efter resultater især for os som er nogen bangebukse det gir os lidt mere mod synes jeg...

Anmeld

13. januar 2009

Honningblomst

Nu skriver jeg lige koden her...glæder mig til at høre hvad I siger...
Og så skifter jeg nok lige koden senere-griner-
Men koden er: Eva

Anmeld

13. januar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Det vil jeg gerne se... Ja det kan jeg godt forstå du gør men det jo tydeligvis det vær så det bliver bare super spændende med maven det glæder vi os os til at se Jeg synes det fedt du vil vise før og efter resultater især for os som er nogen bangebukse det gir os lidt mere mod synes jeg...

Er glad hvis jeg kan give andre mod på det...for det betyder jo rigtig meget..og vigtigt at have det godt, ikke? -smiler
Knus...

Anmeld

13. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Nu skriver jeg lige koden her...glæder mig til at høre hvad I siger...
Og så skifter jeg nok lige koden senere-griner-
Men koden er: Eva

Hold da op det er virkelig virkelig flot.

Anmeld

13. januar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Hold da op det er virkelig virkelig flot.

Tusind mange tak-smiler- det er jeg glad for du synes....
Stort kram..

Anmeld

13. januar 2009

lonemus

Hold k... de er flotte...hvordan med arrene, hvor meget vil man kunne se, når de er helet helt færdigt??
Rundt om brystvorterne og under??
Lone

Anmeld

13. januar 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Hold k... de er flotte...hvordan med arrene, hvor meget vil man kunne se, når de er helet helt færdigt??
Rundt om brystvorterne og under??
Lone

Tusind tak...det er ret forskelligt hvor tydeligt det bliver...jeg håber at mine stort set forsvinder, men det er ikke til at vide jo...dog gør jeg jo hvad jeg kan ved jeg ikke er ryger og spiser sundt...og så selvfølgelig ikke tager på, det vil jo ødelægge det hele hvis jeg gjorde det.
Men det kan tage op til to år før arene er helt hvide...men er ligeglad med hvordan de ender op med at blive, bare det jeg kan købe alt slags tøj, bikiner og bh'er og det bare sidder...smiler
Knus..

Anmeld

13. januar 2009

lonemus

Eva skriver:

Tusind tak...det er ret forskelligt hvor tydeligt det bliver...jeg håber at mine stort set forsvinder, men det er ikke til at vide jo...dog gør jeg jo hvad jeg kan ved jeg ikke er ryger og spiser sundt...og så selvfølgelig ikke tager på, det vil jo ødelægge det hele hvis jeg gjorde det.
Men det kan tage op til to år før arene er helt hvide...men er ligeglad med hvordan de ender op med at blive, bare det jeg kan købe alt slags tøj, bikiner og bh'er og det bare sidder...smiler
Knus..

Kan godt forstå dig...det er sgu heller ikke pænt med sådan nogen slatne patter.........jeg vil heller ikke kunne leve med sådan nogle flade balloner, sp jeg skal sikkert også turej igennem

Lone

Anmeld

13. januar 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Kan godt forstå dig...det er sgu heller ikke pænt med sådan nogen slatne patter.........jeg vil heller ikke kunne leve med sådan nogle flade balloner, sp jeg skal sikkert også turej igennem

Lone

Nej, det er der altså intet kvindeligt i...i hvert fald var der det ikke for mig....så jeg kan jo sagtens forstå hvis du gør det og du skal på ingen måde være nervøs for det, bare husk at undersøge de forskellige steder, der er jo meget forskel på hvem der laver hvad og hvor godt...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.