Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med hende
Venlig hilsen Louise
louisehartmann.dk
Moms skriver: Hej og stort tillykke. Jeg kunne godt tænke mig at føde en i sådan en passende lille størrelse. Jeg har et skræmmebillede, som godt nok ikke fylder så meget i min bevidsthed, om at få en baby på 5 kg Nå, men jeg blev da lidt nysgerrig omkring det navn, Ibi. Er det en feminisering af Ib eller stammer det et helt andet sted fra? Moms
Hej og stort tillykke.
Jeg kunne godt tænke mig at føde en i sådan en passende lille størrelse. Jeg har et skræmmebillede, som godt nok ikke fylder så meget i min bevidsthed, om at få en baby på 5 kg
Nå, men jeg blev da lidt nysgerrig omkring det navn, Ibi. Er det en feminisering af Ib eller stammer det et helt andet sted fra?
Moms
Kæmpe stor tillykke
Stort tillykke med prinsessen
Tillykke med hende
sælen skriver: Hej piger så fødte jeg en lille prinsesse onsdag kl.12.38 kom vores lille baby til verden det blev en prinsesse på 3490 og 52 lang... hun skal hedde Ibi efter min afdøde far..... fødselberetning kommer når vi kommer lidt mere ind i rutinerne knus
Hej piger så fødte jeg en lille prinsesse onsdag kl.12.38 kom vores lille baby til verden det blev en prinsesse på 3490 og 52 lang... hun skal hedde Ibi efter min afdøde far..... fødselberetning kommer når vi kommer lidt mere ind i rutinerne knus
Hjerteligt tillykke med lillepigen
stort tillykke med lille pigen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128