Maja! skriver:
Ja som overskriften siger, så er jeg højgravid 37+5 og tuder! Syntes jeg bliver ked af det over ingenting! Bliver trist over alt og får tudeture der virkelig siger spar 2... Så snart der er lidt modgang syntes jeg at tårene presser på! Eksempelvis: manden fortæller at han ikke får en fridag i næste uge trods det er hans 3 arbejdsweekend og min respons er at stor tude og føle at hele verden prøver at gøre mig ensomI min barsel!! Andre der har eller har haft det sådan her? Og går det snart over? Det har stået på i et par dage nu 
Det er skam meget normalt
Jeg kunne også tude over alt muligt! 
Men kan nu godt forstå du er lidt ked mht mandens fridag...man kan kede sig noget så frygteligt under en barsel og bare tanken om endnu en alenedag kan være svær at bære! Men så må man bare hanke lidt op i sig selv og finde på et eller andet projekt så fokus kommer lidt væk fra alt det andet.
Har du alt klar til baby? Eller kan du sy? For så gå fx igang med at sy babysengetøj eller lommeophæng til sutter eller lign...nøj, hvor kan man få lang tid til at gå med den slags!
Min datter er snart 7 mdr og jeg kan stadig tude over ingenting...tror sgu der sidder nogle hormoner fast derinde som ik helt vil rystes af
Håber du kommer lidt op med humøret
Anmeld