Højgravid og tuder!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. august 2011

Maja!

Ja som overskriften siger, så er jeg højgravid 37+5 og tuder! Syntes jeg bliver ked af det over ingenting! Bliver trist over alt og får tudeture der virkelig siger spar 2... Så snart der er lidt modgang syntes jeg at tårene presser på! Eksempelvis: manden fortæller at han ikke får en fridag i næste uge trods det er hans 3 arbejdsweekend og min respons er at stor tude og føle at hele verden prøver at gøre mig ensomI min barsel!! Andre der har eller har haft det sådan her? Og går det snart over? Det har stået på i et par dage nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

Dansker I Holland

Maja! skriver:

Ja som overskriften siger, så er jeg højgravid 37+5 og tuder! Syntes jeg bliver ked af det over ingenting! Bliver trist over alt og får tudeture der virkelig siger spar 2... Så snart der er lidt modgang syntes jeg at tårene presser på! Eksempelvis: manden fortæller at han ikke får en fridag i næste uge trods det er hans 3 arbejdsweekend og min respons er at stor tude og føle at hele verden prøver at gøre mig ensomI min barsel!! Andre der har eller har haft det sådan her? Og går det snart over? Det har stået på i et par dage nu

Det er meget forskelligt hvornår det går over Men ja det er pis træls at det skal være sådan.. Kan godt huske hvordan det er...

Anmeld

6. august 2011

MetteS81

Maja! skriver:

Det er skam meget normalt  Jeg kunne også tude over alt muligt!

Men kan nu godt forstå du er lidt ked mht mandens fridag...man kan kede sig noget så frygteligt under en barsel og bare tanken om endnu en alenedag kan være svær at bære! Men så må man bare hanke lidt op i sig selv og finde på et eller andet projekt så fokus kommer lidt væk fra alt det andet.

Har du alt klar til baby? Eller kan du sy? For så gå fx igang med at sy babysengetøj eller lommeophæng til sutter eller lign...nøj, hvor kan man få lang tid til at gå med den slags!  

Min datter er snart 7 mdr og jeg kan stadig tude over ingenting...tror sgu der sidder nogle hormoner fast derinde som ik helt vil rystes af  

Håber du kommer lidt op med humøret  

Anmeld

6. august 2011

Maja!

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Det er meget forskelligt hvornår det går over Men ja det er pis træls at det skal være sådan.. Kan godt huske hvordan det er...

Ja det er mildest talt pisse træls.. Men rart at høre jeg ikke er helt unormal!

Anmeld

6. august 2011

Maja!

MetteS81 skriver:

Det er skam meget normalt  Jeg kunne også tude over alt muligt!

Men kan nu godt forstå du er lidt ked mht mandens fridag...man kan kede sig noget så frygteligt under en barsel og bare tanken om endnu en alenedag kan være svær at bære! Men så må man bare hanke lidt op i sig selv og finde på et eller andet projekt så fokus kommer lidt væk fra alt det andet.

Har du alt klar til baby? Eller kan du sy? For så gå fx igang med at sy babysengetøj eller lommeophæng til sutter eller lign...nøj, hvor kan man få lang tid til at gå med den slags!  

Min datter er snart 7 mdr og jeg kan stadig tude over ingenting...tror sgu der sidder nogle hormoner fast derinde som ik helt vil rystes af  

Håber du kommer lidt op med humøret  

Dejligt at høre man ikke er alene Ja det er rigtigt træls at han ikke kan holde fri, han har altid arbejdet meget, så det er ret normalt at han ikke holder fridage osv. Men lige for tiden betyder det så meget for mig Ja har desværre alt klar, har endda ryddet op i alle skabe i huset osv. Så er ved at være ret blank for ideer! Nej er desværre ikke så heldig at kunne sy eller noget i den dur! ville ønske jeg havde en kreativ side jeg kunne fordybe mig i.. Men desværre! Puha så er der udsigt til mange tudeture.. Men mange tak for opmundringen

Anmeld

6. august 2011

Dansker I Holland

Maja! skriver:

Ja det er mildest talt pisse træls.. Men rart at høre jeg ikke er helt unormal!

Ja det er du i hvert fald ikke smiler... det skal nok gå

Anmeld

6. august 2011

Louiiiise

Hehe. Ej, undskyld. Jeg er ikke engang højgravid (18+0), men har allerede haft sådan nogle tudeture tre gange.

Mange gange har været lige ved at begynde at tude ovefor fremmede mennesker og jeg er altså normalt ikke sådan en tudeprinsesse.

Jeg synes det er super svært, at man ikke føler helt man er "sig selv" og ikke selv altid kan styre ens hormoner.

Sååå det er helt normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.