Så er det pludselig ikke så længe til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. august 2011

<3

så er jeg allerede 25% henne i min graviditet! Synes lige det var i går jeg testede positivt! Det går bare så stærkt!

En fjerdedels baby færdigbagt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

Frejsmor

mrs X skriver:

så er jeg allerede 25% henne i min graviditet! Synes lige det var i går jeg testede positivt! Det går bare så stærkt!

En fjerdedels baby færdigbagt!

Iih ja tiden går godt nok hurtigt altså!!! Tillykke med 25%-milepælen søde..

Her er der 50 dage tilbage... () Puuha, føles altså som i går at der var 250... Hvor blev tiden dog lige af altså?? (skrevet med en blanding af glæde og panik hehe)

Anmeld

6. august 2011

<3

BabyBambi skriver:

Iih ja tiden går godt nok hurtigt altså!!! Tillykke med 25%-milepælen søde..

Her er der 50 dage tilbage... () Puuha, føles altså som i går at der var 250... Hvor blev tiden dog lige af altså?? (skrevet med en blanding af glæde og panik hehe)

Kun 50dage tilbage?! Ja så er det lige om hjørnet at du skal blive MOR søde - ih hvor skønt! Og ja det er en voldsom oplevelse at blive mor særligt når man ikke er helt klar over hvad det er! Men åh hvor er det skønt! Glæder mig så meget til at gøre det igen!

Jeg kan huske at min første graviditet så gik alting så langsomt og alt blev oplevet. Denne flyver afsted og ubehaget og alle generne de er bare steppingsstones til det som virkelig gælder - bebsen!

Men man kan bare ikke vide hvor vidunderligt det er før man har prøvet det. Nej hvor er jeg bare glad på dine vegne!

Anmeld

7. august 2011

FrkAnnette

Hvor lækkert! Jeg har også lige siddet og sagt til kæresten, at om et par uger er en 1/4 af graviditeten klaret. Det er lidt underligt at forholde sig til Men så er der kortere tid til at babyen kommer

Anmeld

7. august 2011

<3

lillePutte skriver:

Hvor lækkert! Jeg har også lige siddet og sagt til kæresten, at om et par uger er en 1/4 af graviditeten klaret. Det er lidt underligt at forholde sig til Men så er der kortere tid til at babyen kommer

Meget underligt. Synes denne graviditet flyver afsted altså når jeg ikke er ved at kaste op

Anmeld

7. august 2011

FrkAnnette

mrs X skriver:

Meget underligt. Synes denne graviditet flyver afsted altså når jeg ikke er ved at kaste op

Jeg synes også at det går rimelig hurtigt. Nu tager kæresten og jeg til Berlin i morgen, så håber virkelig ikke at jeg bliver alt for dårlig eller noget. Baby må godt vokse osv, men skal opføre sig pænt

Anmeld

7. august 2011

<3

lillePutte skriver:

Jeg synes også at det går rimelig hurtigt. Nu tager kæresten og jeg til Berlin i morgen, så håber virkelig ikke at jeg bliver alt for dårlig eller noget. Baby må godt vokse osv, men skal opføre sig pænt

Ja gid det var bebsen men det er jo netop en selv der giver en kvalme. Ligeså snart moderkagen tager over her i disse dage og et par uger frem så burde kvalmen også forsvinde xxx! DET glæder jeg mig til

Og god tur! Berlin er et dejligt sted!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.