Sover dit barn med Åben eller lukket dør om natten. 3-6 år..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2011

sandratobias

Mange takker for svar... Afstemningen ser ud som jeg havde regnet med...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

Nikolaj

vores søn sover med lukkede dør han er 1½ år

Anmeld

6. august 2011

sarahb

vores søn bliver 3 til november og den er lukket helt i.
Jeg kan sagtens høre ham hvis han kalder. Han har det helt mørkt derinde og såda har det altid været.

Anmeld

6. august 2011

Ciss

Her er døren åben - men det hænger sammen med at vinduet på børneværelset er i stykker, så børnesikringen ikke virker, og jeg vil derfor ikke lufte af den vej mens børnene er alene. Så må døren stå åpen i stedet, så der ikke bliver for tæt luft derinde.

Før vinduesproblemene sov storesøster altid med døren på klem. Hvis den var helt lukket klarede hun ikke at åpne den selv, og jeg synes, hun skal have chancen til at gå ind til os, hvis der er noget, som skræmmer hende om natten f eks...

Anmeld

6. august 2011

LotteGabriella

den står på klem, når hun falder i søvn, og bliver lukket helt i, når hun sover

Anmeld

6. august 2011

Lucas og Mathilde <3

mine børns døre er lukket, indtil jeg går i seng.
deres værelser er med døre i stuen, og så for ikke at vægge dem og når jeg så går i seng åbner jeg på klem.

Anmeld

6. august 2011

JustAnotherName

Sjovt du spørger -

For herhjemme har det altid været med døren lukket helt i.
INDTIL FOR ET PAR UGER SIDEN!
Så vil væres knap 4-årige lige pludselig til at sove med døren på klem, og hun går meget op i det. Det optager hende meget, og allerede fra morgenen af, kan hun begynde at spørge til, om vi ikke vil lukke døren kun på klem.

Vores mindste på 2 år, sover stadig med døren lukket.

Jeg ved ikke hvad denne "på klem"-trang pludselig kommer af!?!?
Men jeg tænker, at den næsten må være en idé som hænger sammen med de oplevelser hun har i den aldersudvikling hun er i lige nu.

Ihvertfald får hun nu døren på klem....

Men jeg har stemt både "lukket helt i" og "på klem".

Anmeld

6. august 2011

sandratobias

JustAnotherName skriver:

Sjovt du spørger -

For herhjemme har det altid været med døren lukket helt i.
INDTIL FOR ET PAR UGER SIDEN!
Så vil væres knap 4-årige lige pludselig til at sove med døren på klem, og hun går meget op i det. Det optager hende meget, og allerede fra morgenen af, kan hun begynde at spørge til, om vi ikke vil lukke døren kun på klem.

Vores mindste på 2 år, sover stadig med døren lukket.

Jeg ved ikke hvad denne "på klem"-trang pludselig kommer af!?!?
Men jeg tænker, at den næsten må være en idé som hænger sammen med de oplevelser hun har i den aldersudvikling hun er i lige nu.

Ihvertfald får hun nu døren på klem....

Men jeg har stemt både "lukket helt i" og "på klem".

Sådan er det oz her... Tobias har altid sovet med lukket dør.. Men lige pludselig sku den stå på klem.. Og den forandring kan hans far ikk helt forstå, og vil gerne ha døren ska være lukket.. Jeg zyz Tobias selv ska bestemme hva han vil ang. døren..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.