Hmm væske ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. august 2011

Mauser.

Hej piger .. 

Øhm jeg ville lige hører jer, jeg er i uge 30 og jeg oplevede for ikke så længe siden at der kommer lidt væske ud forneden? Det virker lidt undelrigt syntes jeg. Ringede til Aoma, jordemoderen sagde at jeg skulle se tiden an men at det muligvis kunne være lillepigens hoved som er kommet en del længere ned hvilke knne give noget væske fra livmoderhalsen ?? 

Nogen med erfaring ?? 

Tak. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Mauser.

5. august 2011

Krussedulle

Ja, det ville jeg også sige ... Eller meget vandet udflåd, det oplevede jeg af og til i de sidste uger

Anmeld

5. august 2011

Mauser.

Krussedulle skriver:

Ja, det ville jeg også sige ... Eller meget vandet udflåd, det oplevede jeg af og til i de sidste uger

ok tak (: blev jo helt forskrækket. 

Anmeld

5. august 2011

Fenja09

Det har jeg oplevet siden uge 28 i starten var det ikke hverdag, men det er det næsten nu. Jeg var på hospitalet i uge 29 pga ændring i bebsens rytme og der fortalte jeg at jeg nogle gange oplevede en meget tynd væske/udflåd - det har ingen lugt og heller ingen farve. De undersøgte mig for at se om det var mit vand der var gået, men det var det heldigvis ikke. Fik aldrig svar på, hvad det egentlig skyldes, men jeg har opdaget at det ofte kommer når jeg anstrenger mig eller laver lidt for meget.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.