woop woop - nu kan supermanden Viktor kravle! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2011

VNB

*A* skriver:

Hvor er han bare kær, Vinni

1000 tak søde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

businesstigger

Hvor er han dygtig og dejlig!

Anmeld

5. august 2011

Dansker I Holland

VNB skriver:

hehe ja vi har faktisk også gået rundt og troet at han bare en dag ville rejse sig op og gå, for han har lagt an til at kravle i ca 2 mdr, uden at komme videre! Men så lige pludselig går det bare derud af!

Men han har også været lidt tidlig med alting, og bom stærk lige fra han lå inde i maven - derfor har vi altid kaldt ham for supermanden Viktor!

Blir spændende hvornår din datter suser afsted, der går helt sikkert ikke lang tid før hun kan!

Ja nikita har osse gjort tegn på det flere gange at hun gerne vil kravle og så er det sådan set det ... ggg.. Ja jeg håber ikke der går længe før hun kan enten kravle eller gå Det bliver rigtig spændende og se hehe..

Anmeld

5. august 2011

lhn89

Ej hvor skønt! Kan heller ikke selv vente på at vores Luna kan (selvom der går noget tid endnu)  

- Og hvor er han dog kær

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

6. august 2011

VNB

businesstigger skriver:

Hvor er han dygtig og dejlig!

jaaaah han er så! Min DYKTIG dreng 

og mange tak 

Anmeld

6. august 2011

VNB

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Ja nikita har osse gjort tegn på det flere gange at hun gerne vil kravle og så er det sådan set det ... ggg.. Ja jeg håber ikke der går længe før hun kan enten kravle eller gå Det bliver rigtig spændende og se hehe..

så er jeg overbevist om at det sker lige om lidt!

hehe vil følge spændt med på at der kommer en opdatering inden længe så 

Anmeld

6. august 2011

Muhmi

Feeedt manner!! Tillykke med det da, så går der ikke længe får han begynder at rundt til høj musik        

Hehe, så er det med at få gemt tingene af vejen

Anmeld

6. august 2011

VNB

lhn89 skriver:

Ej hvor skønt! Kan heller ikke selv vente på at vores Luna kan (selvom der går noget tid endnu)  

- Og hvor er han dog kær

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

1000 tak for de søde ord! 

jeg kan godt forstå at du glæder dig! Det er bare så stort, og du kan tro at jeg også har gået og glædet mit længe til at det skulle ske! 

og så lige pludselig SÅ kravler ungen sku!  og jeg skal love for at han benytter sig af at han nu både kan kravle og rejse sig op! her idag er han allerede faldet 3 gange med hovedet i gulvet  og han er rundt i hele stuen! 

der blir vist nok at se til fra nu af.....  

jeg kan ikke helt lade vær med at blive imponeret over dem som har tvillinger... for de må virkelig have hænderne fulde! 

Anmeld

6. august 2011

BellaCiinea

VNB skriver:

Vores lille dreng kan nu kravle! OG rejse sig op helt af sig selv!  

Han fylder 8 mdr her til den 12 og Vi er bare så stolte og nyder at se ham futte rundt. Han går målbevidst efter bestemte ting! hihi. man kan tydeligt se når han får øje på noget som han vil have fat på! Så går den vilde jagt, og han dulmer ikke før målet er nået.

Her til aften ville han meeeget gerne have fat i fars slikskål!

billedeserie følger

Hvor er han bare fin =D

Så dejligt når de begynder på noget nyt

Og hey, lækkert tæppe Har et magen til under mit spisebord

Anmeld

6. august 2011

Dansker I Holland

VNB skriver:

så er jeg overbevist om at det sker lige om lidt!

hehe vil følge spændt med på at der kommer en opdatering inden længe så 

Hehe lyder godt Smiler... Vi krydser for at der ikke går så længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.