Blødning og hovedpine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. august 2011

Flowers

Blødning og hovedpine!

Hej alle, jeg er i uge 10, og er ligesom mange andre, bekymret for at alt går den bette godt. Jeg har de sidste to dage blødt en enkelt gang dagligt, samt haft en enorm hovedpine. Nogle der har oplevet noget lignedne? Og kan det være normalt og ikke nødvendigvis betyde abort?

Jeg har talt med lægen, som har sagt at så længe der ikke er smerter, er der ikke noget at gøre, og vil først give mig en scanning om nogle uger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Fenja09

Jeg blødte omkring uge 8 ca et par gange - mit var ikke frisk blod og fik det samme af vide som dig ang. smerter, men min læge skrev det dog i mine papirer så jeg kunne komme lidt før til NF scanning. Desværre var der lidt rod i det hele så kom først til scanning i uge 13. Alt så fint ud.

Mht. hovedpine så døjede jeg også med det i første trimester, men heldigvis har jeg overhovedet ikke haft den mindste hovedpine efter og jeg plejer normalt at lide af hovedpine når jeg ikke er gravid.

Tror først du skal bekymrer dig, hvis blodet er helt frisk og du har smerter forbundet med blødningerne og ellers må du ringe til lægen igen og fortælle hvor urolig du er.

/Fenja (36+2)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.