Vil gerne have en ny frisure, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.880 visninger
29 svar
0 synes godt om
5. august 2011

Anonym trådstarter

har briller

Så piger er I ikke søde at hjælpe mig med, hvilke frisurer der passer til briller? Har langt hår nu, men overvejer om det skal være kort, da kæresten godt kunne tænke sig at jeg fik kort hår...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

har briller

Så piger er I ikke søde at hjælpe mig med, hvilke frisurer der passer til briller? Har langt hår nu, men overvejer om det skal være kort, da kæresten godt kunne tænke sig at jeg fik kort hår...

http://www.simplyvain.dk/blog/wp-content/uploads/2010/01/victoria-beckham_0-1.jp g

http://1.bp.blogspot.com/-Ohp2SkwhdVk/ThPkEgh__8I/AAAAAAAAAC4/IX4g60eFT4g/s1600/short+hairstyles+for+women1.jpg

http://4.bp.blogspot.com/_xcNdoqTpPRs/TRt6q_TvIHI/AAAAAAAAA6k/FMkqwkSgQHI/s1600/short-hairstyles-of-jessica-alba.jpg

Synes disse ville klæde en med briller, eller noget i den her stil.. Synes heller ikke det skal være for kort :-)

Anmeld

5. august 2011

MLT

Anonym skriver:

har briller

Det vil være meget nemmere, hvis vi så et billede af dig

Anmeld

5. august 2011

Anonym trådstarter

5. august 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Har meget tyndt hår. Tror du det ville gå?

Håret ser altid tykkere ud når man klipper lidt af længden, så tror sagtens det kunne gå! men ellers prøv at spørg din frisør hvad hun synes ville være en god frisure til dig, er sikker på at hun kan hjælpe :-)

Anmeld

5. august 2011

Anonym trådstarter

Det vil være meget nemmere, hvis vi så et billede af dig

Vil helst være anonym smider heller ikke gerne mit billede op på baby, da jeg ikke kan fjerne det igen

Anmeld

5. august 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Håret ser altid tykkere ud når man klipper lidt af længden, så tror sagtens det kunne gå! men ellers prøv at spørg din frisør hvad hun synes ville være en god frisure til dig, er sikker på at hun kan hjælpe :-)

Kender hende personligt og virker til at det er svært for hende at bedømme...

Anmeld

5. august 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Kender hende personligt og virker til at det er svært for hende at bedømme...

Kan godt se det er et problem så, men måske skulle du kigge nogle blade igennem og se om der er noget hår som du synes der er rigtig smart, og så springe ud i det? du kan jo altid bruge en shampoo med noget volume i, ellers kan du altid style det på en fed måde :-) 

Anmeld

5. august 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Kan godt se det er et problem så, men måske skulle du kigge nogle blade igennem og se om der er noget hår som du synes der er rigtig smart, og så springe ud i det? du kan jo altid bruge en shampoo med noget volume i, ellers kan du altid style det på en fed måde :-) 

Det er nemlig det jeg syntes er svært.

Der er en del jeg godt kan li', men mine briller sætter meget stor begrænsning. Oveni har jeg som sagt tyndt hår, og det kan ikke styles som sådan. Jeg fik klippet detkort for 2 år siden, og frisøren kunne ikke style det, det klaskede sammen uanset hvor meget hun kom i og føntørrede selvom jeg tupere det og kommer spray i, klasker det efter korrt tid sammen (5 min - 25 min.)

Anmeld

5. august 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Det er nemlig det jeg syntes er svært.

Der er en del jeg godt kan li', men mine briller sætter meget stor begrænsning. Oveni har jeg som sagt tyndt hår, og det kan ikke styles som sådan. Jeg fik klippet detkort for 2 år siden, og frisøren kunne ikke style det, det klaskede sammen uanset hvor meget hun kom i og føntørrede selvom jeg tupere det og kommer spray i, klasker det efter korrt tid sammen (5 min - 25 min.)

det godt nok øv :/ så skal du nok have en frisure som laver en hallucination af at det er tykkere..

Hvor kort har du tænkt dig at få det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.