10 + 0 idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. august 2011

Hendemichelle

Så er jeg 10 + 0 idag. Kun 6 dage til NF <3

Vægten siger nu 54 kg, så har 2,7 kg på siden start!  Men maven er jo også allerede vokset. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Isabella_mor

det er en fin mave du har dig..

mht vægten hvis du vejer lidt mindre end du burde eller er normal vægtig, så kan du regne med at tage ca 10-12 kilo mere på... det er meget normalt.

Anmeld

5. august 2011

Hendemichelle

isabellamor skriver:

det er en fin mave du har dig..

mht vægten hvis du vejer lidt mindre end du burde eller er normal vægtig, så kan du regne med at tage ca 10-12 kilo mere på... det er meget normalt.

Tror jeg er meget normalvægtig. Er 170 og vejede 51,3 før 

Anmeld

5. august 2011

Isabella_mor

Hendemichelle skriver:

Tror jeg er meget normalvægtig. Er 170 og vejede 51,3 før 

det samme som mig... 

og jeg tog ca 14 kilo på... og jeg smed dem næsten alle igen iløbet af 10 uger efter fødslen. nu har jeg så startet op med fitness for nogle måneder siden så nu vejer jeg ca 55 kilo, hvilket er fint nok, for jeg har fået lidt former og nogle gode benmuskler...

Anmeld

5. august 2011

Hendemichelle

isabellamor skriver:

det samme som mig... 

og jeg tog ca 14 kilo på... og jeg smed dem næsten alle igen iløbet af 10 uger efter fødslen. nu har jeg så startet op med fitness for nogle måneder siden så nu vejer jeg ca 55 kilo, hvilket er fint nok, for jeg har fået lidt former og nogle gode benmuskler...

Det lyder da meget godt - det går jeg efter så 

Anmeld

5. august 2011

Isabella_mor

Hendemichelle skriver:

Det lyder da meget godt - det går jeg efter så 

ja det er meget normalt når man er lidt skinny at man tager mere på end f.eks. en overvægtig.. men der er mange der får chok over vægten. men det er slet ikke nødvendig..

Anmeld

5. august 2011

Mira0911

Flot mave...  Ih det er så spændende at komme til NF og opleve spiren inde i maven... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.