Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
trunte24 skriver: Altså jeg ville meget gerne vise dig nogle billeder, men jeg kan ikke finde ud af, at ligge billeder ind her. Jeg har prøvet at lave en mappe, men den vil ikke uploade mine billeder, så nu prøver jeg at ligge op direkte fra facebook, men ved ikke om det virker. Here goes mvh Line
Altså jeg ville meget gerne vise dig nogle billeder, men jeg kan ikke finde ud af, at ligge billeder ind her.
Jeg har prøvet at lave en mappe, men den vil ikke uploade mine billeder, så nu prøver jeg at ligge op direkte fra facebook, men ved ikke om det virker.
Here goes
mvh Line
Øv, det virker ikke.
Nogle der ved hvordan jeg skal gøre?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MariaMus skriver: Godaften Her er lidt kager fra Lærkes barnedåb i søndags. Jeg havde lavet 3 slags cupcakes, hvoraf den brune var en browniecupcake med chokoladesmørcreme, den lyserøde var en marcipancupcake med hindbærfrosting og den sidste var en krydderkagecupcake med alm. smørcreme. Derudover havde jeg lavet 2 lagkager, den ene var med blodappelsinmousse og hvid chokolademousse. Og den anden var med hvid chokolademousse igen og hindbærmousse. Kagerne var opsmurt med alm. smørcreme og mmf. De blev ikke så pæne som prøvekagerne blev, men de smagte fantastisk Det var første gang jeg lavede bogstaver, hold op det tog lang tid og maizenamelet hang med og kom med op på kagen. Lidt ærgerligt, æ fandtes jo heller ikke, så måtte selv kreere et æ ud af et a og et e. Cupcakes smagte også fantastisk og var et hit blandt alle, det var minicupcakes, så man kunne smage alle sammen
Godaften
Her er lidt kager fra Lærkes barnedåb i søndags. Jeg havde lavet 3 slags cupcakes, hvoraf den brune var en browniecupcake med chokoladesmørcreme, den lyserøde var en marcipancupcake med hindbærfrosting og den sidste var en krydderkagecupcake med alm. smørcreme.
Derudover havde jeg lavet 2 lagkager, den ene var med blodappelsinmousse og hvid chokolademousse. Og den anden var med hvid chokolademousse igen og hindbærmousse. Kagerne var opsmurt med alm. smørcreme og mmf. De blev ikke så pæne som prøvekagerne blev, men de smagte fantastisk
Det var første gang jeg lavede bogstaver, hold op det tog lang tid og maizenamelet hang med og kom med op på kagen. Lidt ærgerligt, æ fandtes jo heller ikke, så måtte selv kreere et æ ud af et a og et e.
Cupcakes smagte også fantastisk og var et hit blandt alle, det var minicupcakes, så man kunne smage alle sammen
mhmmm ser godt ud
ChipChap skriver: Har været inde og google ; )
Har været inde og google ; )
Well... synes der er mange fede..^^
Mom In The Making skriver: Well... synes der er mange fede..^^
helt enig ....var bare nysgerrig efter flere
ChipChap skriver: helt enig ....var bare nysgerrig efter flere
Se evt her:
http://www.misscupcake.dk/deltagende-cupcakes/indsendte-bidrag.aspx
Dot D skriver: Du kan da lige se mine sommer - glæde og kærlighedsmuffins
Du kan da lige se mine sommer - glæde og kærlighedsmuffins
WAUW! De er dog vildt flotte! Du er virkelig dygtig!
Venlig hilsen Louise
louisehartmann.dk
lhn89 skriver: WAUW! De er dog vildt flotte! Du er virkelig dygtig! Venlig hilsen Louise louisehartmann.dk
Mange tak skal du have
Ja mine kan du også se på Misscupcakes, jeg har ca, 40 cupcakes derinde. Bla. Sex and the city, cupcake tower cupcakes bakeri, disney prinsesserne, miss world, o.m.f
Synes godt vi ku få lidt gang i denne tråd igen
Hjælp til Piger
der er kun et problem med alle de flotte kager...man nænner jo slet ikke og spise dem...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128