Tobleronecreme med jordbær?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. august 2011

_-Kathrine-_

Hejsa kagedamer

Jeg skal lave dåbskage til på søndag og den skal være rimelig stor, så vil kun lave et lag, MEN,.. ville det blive for kvalmt at lave tobleronecreme og så putte friske jordbær i det ene lag, eller skal jeg tage chancen og lave 2 lag? Eller kunne jeg evt lave en anden slags creme og hvilken?

Mvh Kathrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Anasmor

Dét kan du SAGTENS lave... det smager nemlig rigtig godt sammen

Anmeld

5. august 2011

_-Kathrine-_

Anasmor skriver:

Dét kan du SAGTENS lave... det smager nemlig rigtig godt sammen

Super  Mange tak for svar

Anmeld

5. august 2011

Anasmor

Så lidt da

Anmeld

5. august 2011

Miss T

Personligt er jeg ikke til friske bær i en lagkage.. Så hellere en hyldeblomst / limemousse den uden sukker er super frisk og smager hamrende godt sammen med en chokoladecreme.

Anmeld

5. august 2011

_-Kathrine-_

Miss T skriver:

Personligt er jeg ikke til friske bær i en lagkage.. Så hellere en hyldeblomst / limemousse den uden sukker er super frisk og smager hamrende godt sammen med en chokoladecreme.

Er det fordi du synes de blir for smattede eller hvordan? Lime lyder rigtig lækkert

Anmeld

6. august 2011

Miss T

_-Kathrine-_ skriver:

Er det fordi du synes de blir for smattede eller hvordan? Lime lyder rigtig lækkert

Jeg synes bare, at det får en "underlig" smag og konsistens, som jeg slet ikke bryder mig om. Er mere til mousser så.

Den hyldeblomst-lime er super super frisk og smager himmelsk, jeg bruger den næste altid og den kan bruges med de fleste mousse og gør, at der er friskhed i kagen, så det ikke kun er det søde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.