hormonspiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg kan ikke tåle p-piller og mini-piller og har prøvet en almindelig spiral, men med det resultat at min mens blev så kraftig at det var ubehaligt og den blev ureglmæssig i den forstand at der kunne gå fem dage efter en mens og så fik jeg den igen... Så nu tænker jeg hormonspiral, men ved ikke hvor jeg kan få fat i sådan en, for min læge sige han kun bruger kobberspiral.  

Er der nogen der har erfaringer med hormonspiral ? og tror i jeg kan tåle den, når jeg ikke kan tåle p - og mini-piller ?

Håber der er nogle der kan hjælpe mig lidt her. Vi er sååå trætte af kondomer da vi en del gange har prøvet bl.a. at de sprænger  (lidt for vilde måske) Og at han mister lysten, ikke fordi han skal have det på, men pga han skal op og tænde lys, og åbne pakken osv. og jeg når også at miste noget af lysten .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

ekzunz

Jeg skal ikke gøre mig klog på om du kan tåle en hormonspiral, men jeg hvis du kan, vil jeg da helt klart anbefale dig sådan en. Jeg synes aldrig det har været nemmere og min mens er helt stoppet. jeg har ingen gener haft, så de 1.300 kr. er rigtigt godt givet ud.

Jeg fik det klaret hos en gynækolog. De er altså mere erfarne i underliv, og jeg er helt sikker på at det, for mig, var meget  bedre end hvis jeg var gået til egen læge. Jeg kunne slet ikke mærke at den blev lagt op, og hun scannede grundigt bagefter for at tjekke at alt var som det skulle.

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Jeg skal ikke gøre mig klog på om du kan tåle en hormonspiral, men jeg hvis du kan, vil jeg da helt klart anbefale dig sådan en. Jeg synes aldrig det har været nemmere og min mens er helt stoppet. jeg har ingen gener haft, så de 1.300 kr. er rigtigt godt givet ud.

Jeg fik det klaret hos en gynækolog. De er altså mere erfarne i underliv, og jeg er helt sikker på at det, for mig, var meget  bedre end hvis jeg var gået til egen læge. Jeg kunne slet ikke mærke at den blev lagt op, og hun scannede grundigt bagefter for at tjekke at alt var som det skulle.

Tusind tak )

Hvordan fik du fat i en gyn?  Ved godt det nok er ret simpelt, men alligevel.

Anmeld

8. august 2011

ekzunz

Anonym skriver:

Tusind tak )

Hvordan fik du fat i en gyn?  Ved godt det nok er ret simpelt, men alligevel.

Jeg havde været til gynækolog tidligere, så det var den samme jeg valgte. Men første gang jeg skulle til gynækolog, da fandt jeg bare en på nettet, som jeg synes så ordentligt ud, udfra hjemmeside, omtale osv. Så det er bare at ringe til en.

Og jeg bor i Nordsjælland hvis du har brug for en i det område

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Jeg havde været til gynækolog tidligere, så det var den samme jeg valgte. Men første gang jeg skulle til gynækolog, da fandt jeg bare en på nettet, som jeg synes så ordentligt ud, udfra hjemmeside, omtale osv. Så det er bare at ringe til en.

Og jeg bor i Nordsjælland hvis du har brug for en i det område

Ahh bor på øerne  så det lidt langt for det hi hi, men tusind tak, vil gå ind og undersøge det med det samme.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.