..Idag skal jeg til ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. august 2011

Magsen

Boobie undersøgelse, det er faktisk underligt for jeg glæææææder mig til det :b !! Selvom jeg ved der ikke kommer til at ske noget lige nu  hehe

Det eneste jeg IKKE glæder mig til, er at jeg bliver nødt til at vise dem for en eller anden læge -- som er en mand  Det bliver GODT nok svært...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

PernilleogDennis

Maggieh skriver:

Boobie undersøgelse, det er faktisk underligt for jeg glæææææder mig til det :b !! Selvom jeg ved der ikke kommer til at ske noget lige nu  hehe

Det eneste jeg IKKE glæder mig til, er at jeg bliver nødt til at vise dem for en eller anden læge -- som er en mand  Det bliver GODT nok svært...

Det havde jeg det heller ikke det godt med, da jeg fik lavet mine husker jeg.. Og han står der og napper i dem og hiver i dem, men de er jo 100 procent professionelle bare ha' det i dine tanker.

Krydser fingre for det hele bliver godt.

Anmeld

5. august 2011

Sabsy

Maggieh skriver:

Ville gerne have været med og holdt dig i hånden - du skulle bare ha' sagt det lidt før

Ønsker alt held og lykke min SMUKKE pige :-)

Anmeld

5. august 2011

Magsen

PernilleogDennis skriver:

Det havde jeg det heller ikke det godt med, da jeg fik lavet mine husker jeg.. Og han står der og napper i dem og hiver i dem, men de er jo 100 procent professionelle bare ha' det i dine tanker.

Krydser fingre for det hele bliver godt.

puhaa, Ja I know .. 

Det vil jeg prøve at tænke på !!

tusind tak 

Anmeld

5. august 2011

Magsen

Bubbes skriver:

Ville gerne have været med og holdt dig i hånden - du skulle bare ha' sagt det lidt før

Ønsker alt held og lykke min SMUKKE pige :-)

åååårh, søde!! Du kan komme og være med til operationen 

TAK 

Anmeld

11. august 2011

Darling<3

Maggieh skriver:

åååårh, søde!! Du kan komme og være med til operationen 

TAK 

Var det ikke på tide med en update smukke??

Hvordan gik det hos babsemanden??

Anmeld

14. august 2011

Magsen

Honnie's Wife<3 skriver:

Var det ikke på tide med en update smukke??

Hvordan gik det hos babsemanden??

hovsa sweety :b 

havde helt glemt at svare ..

Men det gik godt :b fandt udaf at jeg skal få 470 ml i .. 

sødt profilbillede btw 

Anmeld

14. august 2011

Darling<3

Maggieh skriver:

hovsa sweety :b 

havde helt glemt at svare ..

Men det gik godt :b fandt udaf at jeg skal få 470 ml i .. 

sødt profilbillede btw 

Sorry søde, men er det ikke lidt meget??

De gange vi har skypet sammen, synes jeg ikke du har manglet noget!!

Tak smukke - btw

Anmeld

14. august 2011

Magsen

Honnie's Wife<3 skriver:

Sorry søde, men er det ikke lidt meget??

De gange vi har skypet sammen, synes jeg ikke du har manglet noget!!

Tak smukke - btw

jo det tror jeg det er. Men det er fordi jeg har så meget hud, hvor der bare mangler al den fylde  Men altså nej det er ikke FOR meget, eeej, man skulle jo prøve noge i bh'en og iiiiiiiih hvor så det bare PÆNT ud!!! jeg fik sådan en feminim krop !! 

JAMEN, det gør der altså !! 

Anmeld

14. august 2011

Darling<3

jo det tror jeg det er. Men det er fordi jeg har så meget hud, hvor der bare mangler al den fylde  Men altså nej det er ikke FOR meget, eeej, man skulle jo prøve noge i bh'en og iiiiiiiih hvor så det bare PÆNT ud!!! jeg fik sådan en feminim krop !! 

JAMEN, det gør der altså !! 

Ikke noget med at blive den næste Anni Fønsby, vel søde?? Hehe..

Det glæder mig at du er mere positiv, ser frem til den dag du er virkelig glad for din krop igen

Tror måske i samme hug at du godt kunne trænge til briller, for vi alle sammen herinde synes jo a du er en hottie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.