6+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.357 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. august 2011

Sujan

Ja jeg må vel hellere i gang med at lave mavefotos... har bare svært ved det lige i øjeblikket, da jeg er alene og mine spejle er der dårlig lys ved.. Men i kan vel fornemme lidt:-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Putomanen

Hvor fint  Det bliver spændende at se, hvordan den vokser og følge dig  Har du normalt en lille bule på maven eller skyldes den graviditeten? Det må bare være vildt spændende at kunne se en forandring

Anmeld

5. august 2011

Mor til Mike

Sujan skriver:

Ja jeg må vel hellere i gang med at lave mavefotos... har bare svært ved det lige i øjeblikket, da jeg er alene og mine spejle er der dårlig lys ved.. Men i kan vel fornemme lidt:-)

Fin begyndende babyhule 

Anmeld

5. august 2011

Sujan

Putomanen skriver:

Hvor fint  Det bliver spændende at se, hvordan den vokser og følge dig  Har du normalt en lille bule på maven eller skyldes den graviditeten? Det må bare være vildt spændende at kunne se en forandring

Altså er normalt ikke super slank.. Men bulen plejer ikke at være så stor. Ja er spændende når man kan se der sker noget..

Havde dog ikke regnet med at det ville være så hårdt her i starten, med kvalme og træthed.

Anmeld

5. august 2011

Putomanen

Sujan skriver:

Altså er normalt ikke super slank.. Men bulen plejer ikke at være så stor. Ja er spændende når man kan se der sker noget..

Havde dog ikke regnet med at det ville være så hårdt her i starten, med kvalme og træthed.

Ihh, det må være dejligt at se forandringen! Du må næsten få målebåndet frem, så kan du virkelig se, hvad der sker

Øv, det lyder da træls! Det er vel forskelligt hvordan det rammer forskellige personer. Jeg håber i hvertfald, at det snart går over!

Anmeld

5. august 2011

Kruse90

hvor fint søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.