Ja så har jeg været til mit første lægebesøg. Alle prøver jeg fik taget forleden dag, så fine ud og der er ikke noget at være bekymret over.
Dog skal det siges at jeg sidder med lidt blandede følelser. Min termin er ekstrem usikker idet jeg har taget p-piller og blev gravide på dem (Jeg har en mavevirus der har gjort at de ikke var 100% sikre). Jeg spurgte så om jeg ikke kunne få en terminsscanning, men det sagde han blankt nej til! Kan man slet ikke få det længere?
En anden ting er at jeg ønsker en hjemmefødsels, men der fik jeg godt nok ikke noget positiv respons. Han gik MEGET op i, hvad nu hvis der sker noget med barnet, så er der jo meget langt til fødeafdelingen (60 km) og der ville kunne ske meget dårligt på den tur.
Måske jeg overreagere, men jeg blev helt vildt ked af det. Det er jo et ønske, og jeg ved hvor meget der bliver kæmpet for at man for flere hjemmefødsler...Så nu blev jeg helt vildt usikker 
Jeg er ifølge den usikre beregning 7+0 idag, men synes godt nok der er laaaang tid til NF scanningen....I realiteten kunne jeg ligesåvel være 10 uger henne som 7...
Men nu skal jeg ikke være negativ, er taknemmelig for at det hele ser godt ud...Så må vende det hele til noget positivt, og bare bide ventetiden til scanningen i mig!

Anmeld