Sommerhilsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. august 2011

Muslingen

Hej allesammen.

Jeg troede, at siden her var gået helt død, men nu kan jeg jo se, at her er lidt liv trods alt. Hyggeligt lige at læse lidt om hvad der sker.

Her går det fint. Vi har haft en dejlig tætpakket sommer i Tyrkiet, Thisted og på Læsø og børnene har rigtig nydt det. Især Læsø er jeg altså nødt til at anbefale. Det er bare et af de skønneste steder i verden (selvfølgelig især i solskin!!!). 

Amalie er lige startet i SFO efter sommerferien, og på torsdag starter hun så i 1B. Hun har mødt sin kommende lærer flere gange og er allerede rigtig glad for hende. Så vi forventer en god start. Hun er vokset så meget nu, at lægen vil have hende til børnelæge, for at sikre at hun ikke er startet sin pupertetsvækstspurt allerede nu, for så risikerer vi, at hun kun vokser 10-15 cm mere og det er trods alt ikke helt nok. Hun er nu 134 cm...

Cecilie er også skudt i vejret og er nu 110 cm, men vægten følger ikke rigtig med. Hun spiser ikke ret meget, og vi ved ikke helt hvordan vi skal fede hende op. Gode råd modtages - det er jo ikke lige det problem mor her plejer at stå med...  Cecilie er startet i storegruppen i børnehaven og føler sig meget stor. jeg synes stadig hun er min lille bitte pige, og jeg kan ikke forstå at hun skal i skole næste år!

Håber i alle har haft en god sommer!

Mange sommerhilsner

Fie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

tumle81

Hej Fie

Det lyder som en dejlig sommerferie med gode oplevelser som man kan huske i de lange vintermåneder

Hvor vildt at Amalie er 134 cm høj!! Victoria er vist kun omkring 125 tror jeg!!

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.