Forstoppelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. august 2011

Mussen2

Jeg er kun i 14 uge men (tror) jeg døjer med forstoppelse - måske kun i mild grad. men nok til at det er til gene.

Jeg kommer kun af med noget hver 2-3-eller 4 dag og jo længere tid der går imellem, jo mere skidt bliver jeg. Jge tror i hvert fald det er sådan det hænger sammen.

Jeg føler mig simpelthen så oppustet, maven bliver stor og jeg er bare sådan helt puha. Får ondt i hovedet og kan ikke være i mig selv

Forleden da jeg så kom af med noget, fik jeg det så godt igen og generne forsvandt.

Jeg spiser ikke jern. Spiser rugbrød, drikker godt osv, så derfor tvivler jeg alligevel på det er forstoppelse????? Jeg er jo også kun i uge 14

Jeg spiser dagligt fiskeolie, d-vitamin og multivitamin pille, men det kan da ikke være årsagen vel?

Gode råd ud over svesker, rosiner, vand osv.......

Og er der andre lidelsesfæller? What to do

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Mussen2

5. august 2011

mamiolvi

Mussen2 skriver:

Jeg er kun i 14 uge men (tror) jeg døjer med forstoppelse - måske kun i mild grad. men nok til at det er til gene.

Jeg kommer kun af med noget hver 2-3-eller 4 dag og jo længere tid der går imellem, jo mere skidt bliver jeg. Jge tror i hvert fald det er sådan det hænger sammen.

Jeg føler mig simpelthen så oppustet, maven bliver stor og jeg er bare sådan helt puha. Får ondt i hovedet og kan ikke være i mig selv

Forleden da jeg så kom af med noget, fik jeg det så godt igen og generne forsvandt.

Jeg spiser ikke jern. Spiser rugbrød, drikker godt osv, så derfor tvivler jeg alligevel på det er forstoppelse????? Jeg er jo også kun i uge 14

Jeg spiser dagligt fiskeolie, d-vitamin og multivitamin pille, men det kan da ikke være årsagen vel?

Min mave har også være underlig siden jeg var tidlig gravid og døjer i den grad med hård aff...

Anmeld

5. august 2011

maryjane

Mussen2 skriver:

Æv, det er mega surt. Din læge har ikke anbefalet dig noget? Det er jo svært at vide hvad der virker, det er noget individuelt. Jeg har taget en del magnesia imod det, også under graviditeten. Men gør det ikke længere da det ikke virker så godt pt, men min mave virker så også en del bedre pludselig nu selvom jeg er i 3 trimester. Så længe jeg ikke æder jern off course.

Antager at du også får rørt dig lidt.

Anmeld

5. august 2011

LotteGabriella

Jeg havde KÆMPE STORE problemer med forstoppelse i starten af graviditeten

Jeg prøvede alt: sveskejuice, rosiner, lactulose, klyx og INTET af det virkede, så jeg endte på Skadestuen, der havde jeg ikke lavet stort i næsten 14 dage

Jeg fik sådan noget pulver der skulle opløses i vand og så skulle jeg drikke 1 liter inden for 30  min. (tror jeg nok det var). Det er noget de bruger, når folk skal ha' en hurtig udrensning inden en operation. De havde aldrig givet det til en gravid før og kendte ikke evt. bivirkninger, men jeg tog glædeligt imod og VUPTI, så sad jeg på toilettet og min datter har ikke taget skade

Anmeld

5. august 2011

Fru.Mäes <3

Da jeg var gravid havde jeg osse MEGET slem forstoppelse, tror ikke jag havde været ude og labe BUMMELUM i 8 dage!! Jeg fik nogle pulver man skulle opløse i vand også drikke - tror der gik en ½ time, så var der sku hul igennem

Det hedder MICROLAX - og det må man nemlig tage når man er gravid..

Det er hvert fald mit bedste råd

Anmeld

5. august 2011

nahoje

Nu lider jeg ikke sekv af det problem. Men jeg tror det har hjulpet ved mig at drikke rigtig meget vand og spise fiberrigt. Men håber da at du finder en løsning

Anmeld

5. august 2011

Mussen2

Tak for jeres svar. Jeg håber jeg får bugt med problemet og at det ikke tiltager i løbet af graviditeten. Tænk sig ikke art være afsted i 14 DAGE Så er mine problemer jo små

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.