Wii Fitnes - er det pengene værd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.153 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. januar 2009

Mutti2

Hejsa.

Er der nogle herinde der har, eller har prøvet "WII Fitness"???

Jeg har siddet hele aftenen og kigget på nettet, og synes faktisk det virker ret spændende. Men jeg kan ikke finde ud af om det er pengene værd!!

Jeg vil jo gerne tabe mig en smule, men det er ikke sådan at jeg tørster efter det. Da jeg ikke har en Wii skal der også bruges penge på det.

Så det vil ialt løbe op i 3000 + diverse

Jeg vil spare op til det over et par måneder!!

Men jeg vil gerne høre hvad i har af erfaringer med det

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2009

Becks

Hejsa...

Jeg har en veninde, som bruger den ½ time om morgenen og 1 time om aftenen, og hun har tabt 15 kg på 5 måneder... Så for hende virkede den...

Wii fitness er mega sjovt, og det er jo ikke kun det spil man bruger kroppen på, men også de andre spil, feks. det spil der følger med, hvor der er bowling og tennis og alt det, der bruger du kroppen... Så kan klart anbefale den

Knus Beck

Anmeld

2. januar 2009

Diana...

Jeg har os en veninde der har en og hun er mega glad for den og bruger den os hver dag og taber sig...

Anmeld

2. januar 2009

twinboys

Har hørt at det også er vældig godt... Men øvelserne har ventetid imellem sig,,,, Det ville være bedre at de bare kom ud lige efter hinanden,... At man kunne kode forskellige ind og de så kom efter hinanden uden stop...
Som min veninde sagde...

Men ellers er det jo en sjov maskine og al form for motion er jo skønt...

Majbritt

Anmeld

2. januar 2009

Becks

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa.

Er der nogle herinde der har, eller har prøvet "WII Fitness"???

Jeg har siddet hele aftenen og kigget på nettet, og synes faktisk det virker ret spændende. Men jeg kan ikke finde ud af om det er pengene værd!!

Jeg vil jo gerne tabe mig en smule, men det er ikke sådan at jeg tørster efter det. Da jeg ikke har en Wii skal der også bruges penge på det.

Så det vil ialt løbe op i 3000 + diverse

Jeg vil spare op til det over et par måneder!!

Men jeg vil gerne høre hvad i har af erfaringer med det

Knus Pernille

Hej igen... Hvis du har en bilka i nærheden af dig, kan du købe wii og wii fitness for 2850,- (wii til 1999,. og wii fit til 850,.) Fra på søndag...

Anmeld

3. januar 2009

Stumpen

Jeg har lige læst en tråd på SD, hvor der bliver spurgt til Wii Fit og de fleste anbefaler det helt klart...
Får selv helt lyst, men vi har desværre ikke råd til en wii og så er det jo lidt dumt at købe wii fit ;O)
Qnus Anja..

Anmeld

3. januar 2009

Miss BananaHammock

Hejsa

Jeg har en Wii og Wii Fit og det er bare super morsomt. Jeg har dog ikke brugt det til vægt tab, men spillet indeholder både styrke, yoga og balance øvelser, samt sjove små spil. Jeg anbefaler det helt sikkert! :-)

Hvis der er andre wii spil i er i tvivl om, så endelig spørg om råds. Jeg har samlet en del efterhånden :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.