Delebørn under 1 år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.292 visninger
24 svar
0 synes godt om
5. august 2011

Anonym trådstarter

Hejsa...

Er der nogle som har delebørn under 1 år ?

Hvordan gør i, med hensyn til at far os ser sine børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Lone Jakobsen

da jeg var igennem det for mange år siden, så faderen sit barn hos mig i nogle timer en gang om ugen.

Anmeld

6. august 2011

Anonym trådstarter

Okay... Tror jeg vil prøve at spørger min sp, hvad hun syntes er bedst... Hvornår begyndte han at komme på weekend så?

Anmeld

6. august 2011

Nalle

nutche skriver:

da jeg var igennem det for mange år siden, så faderen sit barn hos mig i nogle timer en gang om ugen.

Det var det samme der skulle være planen her, vi var nemlig i stats amtet og snakke om det, vi fandt dog hurtigt sammen igen, så han nåede aldrig at komme på besøg mere end 1 gang, men dengang hed det sådan, under 1 år, far kom og besøgte her, 1 år = 1 overnatning, 2 år = overnatte en hel weekend

Anmeld

6. august 2011

MelikkazMoar

Nalle skriver:

Det var det samme der skulle være planen her, vi var nemlig i stats amtet og snakke om det, vi fandt dog hurtigt sammen igen, så han nåede aldrig at komme på besøg mere end 1 gang, men dengang hed det sådan, under 1 år, far kom og besøgte her, 1 år = 1 overnatning, 2 år = overnatte en hel weekend

hedder det stadig det ?
jeg er i samme situration nu.. og jeg synes ikke jeg kan finde regler om samværet ?

(kan også være jeg ikke er grundig nok )

Anmeld

6. august 2011

Nalle

MelikkazMoar skriver:

hedder det stadig det ?
jeg er i samme situration nu.. og jeg synes ikke jeg kan finde regler om samværet ?

(kan også være jeg ikke er grundig nok )

Det ved jeg faktisk ikke, det er 2 år siden nu, men det var sådan de sagde i stats amtet dengang ihvertfald

Anmeld

6. august 2011

Maja_4000

Vores sp anbefaler ikke at de overnatter hos far før de er 1 år .. Hun siger de er alt for små til at "have to hjem"

Anmeld

6. august 2011

MelikkazMoar

Nalle skriver:

Det ved jeg faktisk ikke, det er 2 år siden nu, men det var sådan de sagde i stats amtet dengang ihvertfald

Okay

øv.. kunne være rart lige at vide hvordan der er nu .. Prinsessen er jo kun 10 uger..

Anmeld

6. august 2011

Nalle

MelikkazMoar skriver:

Okay

øv.. kunne være rart lige at vide hvordan der er nu .. Prinsessen er jo kun 10 uger..

Okay
Victoria var 6 måneder da det blev aftalt

Anmeld

6. august 2011

MelikkazMoar

Nalle skriver:

Okay
Victoria var 6 måneder da det blev aftalt

okay ..
du skriver i fandt sammen igen, er i så stadig sammen ? :I

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.