Slet ingen endnu???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2011

MetteMe

NadiaSK skriver:

Tror sgu der er ved at være noget under opsejling!

Vågnede kl. 6.24 med veer??? og de er fortsat lige siden med 7-8 min mellemrum - håber ikke de går i sig selv igen ligesom i går MEEEEN de bider meget mere i dag, så måske er lillemanden på vej! Uuuhhhh det er SÅ spændende!

Er bare totalt i vildrede... min mor bor i Roskilde og jeg i Esbjerg og har lovet at ringe så snart det er i gang (hun skal med til fødslen), men er bare sådan i tvivl om min krop snyder mig endnu engang eller om han virkelig er på vej...

Uuuuh hvor spændende!  Er der sket mere? Og har du tilkaldt din mor? Hvis veerne kommer SÅ regelmæssigt kunne det godt lyde som om du er på vej i fødsel... (eller er det lige nu?)

Glæder mig til at høre nyt!

Og ønsker dig AL held og lykke med den (forhåbentlig) forestående fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

MetteMe

NadiaSK skriver:

Ja, man er er bare opmærksom på ALT der sker i kroppen! Hehe... og man bliver jo snydt gang på gang

4 uger siden!? Øv, hvor træls... ja så kan jeg godt forstå hvis du er ekstra utålmodig og frustreret...

Jeg skal først til kontrol om en uge, når jeg er 41+3, så der er læææænge til Hvad med dig?

Ja jeg havde ligesom ikke indstillet mig på denne ulidelige ventetid... Men det er jo bare total ude af ens kontrol på dette tidspunkt.

Jeg skal til jordmoder mandag, og synes faktisk det er rart at der sker lidt... Men  for at jeg ikke når dertil... Hehe

Anmeld

8. august 2011

170811

Jeg går ud fra at du er ved at føde/har født, når du ikke har været online siden den 6 Så spændende ! Håber du ligger med max i armene nu!

Anmeld

8. august 2011

170811

MetteMe skriver:

uuuh hvor spændende!  Er der sket mere? Og har du tilkaldt din mor? Hvis veerne kommer SÅ regelmæssigt kunne det godt lyde som om du er på vej i fødsel... (eller er det lige nu?)

Glæder mig til at høre nyt!

Og ønsker dig AL held og lykke med den (forhåbentlig) forestående fødsel

MetteMe - hvordan går det med dig? Er du snart ved at gå i fødsel?

Anmeld

8. august 2011

MetteMe

170811 skriver:

MetteMe - hvordan går det med dig? Er du snart ved at gå i fødsel?

Vågnede med veer kl.06.15 og har haft dem sådan cirka med ti minutters mellemrum lige side. De niver godt og skal koncentrere mig meget når de står på, men har det stadig ok indimellem. Skal til jordmoder kl.15, så hvis ikke de ændrer sig inden da, vil jeg høre hende om hun kan undersøge mig indvendigt. Har også haft en smule tegnblødning, så der sker nok noget idag eller imorgen. 

Anmeld

8. august 2011

Morbille

MetteMe skriver:

Vågnede med veer kl.06.15 og har haft dem sådan cirka med ti minutters mellemrum lige side. De niver godt og skal koncentrere mig meget når de står på, men har det stadig ok indimellem. Skal til jordmoder kl.15, så hvis ikke de ændrer sig inden da, vil jeg høre hende om hun kan undersøge mig indvendigt. Har også haft en smule tegnblødning, så der sker nok noget idag eller imorgen. 

Håber der sker noget i dag. Krydser finger for alt kommer til at gå godt og hurtigt..

Og glæder mig til at høre og se billeder når du har født..

Anmeld

9. august 2011

170811

MetteMe skriver:

Hej Mette! Håber du er gået i fødsel

Jeg vågnede også igår med veer med 10 minutters mellemrum - jeg har haft dem lige siden - altså et døgn. Massere af tegnblødning og min slimprop er gået. Men de gider ikke tage til i styrke, eller komme oftere.

Håber du er heldigere end mig

Anmeld

10. august 2011

Muttitil1+1

Hej piger

Jeg fødte vores lille guldklump i lørdags kl. 16.59 - lidt af en lynfødsel, og han er bare SÅ dejlig! En rigtig lille puttegøj Håber I alle har det godt og om ikke allerede, så snart har jeres guldklumper i armene

STORT fra den stolteste mor i hele verden (miss tudeprinsesse) haha

ALT hvad jeg kan for at I kommer lige så let igennem det som mig.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2011

170811

NadiaSK skriver:

Hej piger

Jeg fødte vores lille guldklump i lørdags kl. 16.59 - lidt af en lynfødsel, og han er bare SÅ dejlig! En rigtig lille puttegøj Håber I alle har det godt og om ikke allerede, så snart har jeres guldklumper i armene

STORT fra den stolteste mor i hele verden (miss tudeprinsesse) haha

ALT hvad jeg kan for at I kommer lige så let igennem det som mig.

Tillykke!! Hvor er han dog skøn

Jeg har haft vandafgang i dag, så jeg skal sættes igang imorgen tidlig kl halv ti hvis der ikke sker mere i nat! Er så spændt

Anmeld

11. august 2011

Muttitil1+1

170811 skriver:

Tillykke!! Hvor er han dog skøn

Jeg har haft vandafgang i dag, så jeg skal sættes igang imorgen tidlig kl halv ti hvis der ikke sker mere i nat! Er så spændt

Tak

Ej hvor godt! Glæder mig til at se din lille guldklump! for at alt går som det skal - pøj pøj!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.