Slimprop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. august 2011

Anonym trådstarter

Hvordan ved man om ens slimprop er gået??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Jolene

Hvordan ved man om ens slimprop er gået??

Slimprop: Nogle kvinder oplever, at der kommer en lille, geléagtig klump ud af skeden nogle dage - eller nogle gange uger - før fødslen. Der kan også være blodigt udflåd. Det er den slimprop, der har forseglet livmoderhalsen, så der ikke kommer bakterier, infektion m.m. ind i livmoderen. Slimproppen går, når livmodermunden begynder at åbne sig i slutningen af graviditeten. Hos nogle kommer den flere uger før fødslen, hos andre når fødslen er godt i gang. Mange opdager den slet ikke. Afgang af slimproppen er således langt fra altid tegn på, at fødslen er nært forestående.

Taget herinde fra Baby.dk under "fødsel" "de første tegn".

Anmeld

5. august 2011

Anonym trådstarter

Jolene skriver:

Slimprop: Nogle kvinder oplever, at der kommer en lille, geléagtig klump ud af skeden nogle dage - eller nogle gange uger - før fødslen. Der kan også være blodigt udflåd. Det er den slimprop, der har forseglet livmoderhalsen, så der ikke kommer bakterier, infektion m.m. ind i livmoderen. Slimproppen går, når livmodermunden begynder at åbne sig i slutningen af graviditeten. Hos nogle kommer den flere uger før fødslen, hos andre når fødslen er godt i gang. Mange opdager den slet ikke. Afgang af slimproppen er således langt fra altid tegn på, at fødslen er nært forestående.

Taget herinde fra Baby.dk under "fødsel" "de første tegn".

Tak for dit gode uddybende svar

Anmeld

5. august 2011

1012lmp

Men det er slet ikke ikker du opdager at den går det er så en anden ting

Anmeld

5. august 2011

Jolene

Anonym skriver:

Tak for dit gode uddybende svar

Havde lige læst om det fornylig. Jeg holder nemlig også øje med tegn. Jeg har termin i dag!

Anmeld

5. august 2011

Anonym trådstarter

Jolene skriver:

Havde lige læst om det fornylig. Jeg holder nemlig også øje med tegn. Jeg har termin i dag!

Sender da lige en masse ve-støv i din retning og  for at din guldklump snart kommer

Anmeld

5. august 2011

Jolene

Anonym skriver:

Sender da lige en masse ve-støv i din retning og  for at din guldklump snart kommer

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.