Mammut tremmeseng i lyserød sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.407 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. januar 2009

Jennyfer

Meget fin tremme seng sælges. Den kan justeres i 2 højder. Skummadras medfølger.

Min datter var 2 år da hun fik den. og den er brugt 1 år. Jeg har ikke bemærket noget ridser eller tandmærker.

Sådan ser den ud.

nyprisen er 1000 kr . Jeg kunne tænke mig til en pris på 350 -400 kr ved afhentning. Jeg bor i 2740 Skovlunde/Herlev på sjælland

Mvh
Inge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2009

fam.4xc

Jennyfer skriver:

Meget fin tremme seng sælges. Den kan justeres i 2 højder. Skummadras medfølger.

Min datter var 2 år da hun fik den. og den er brugt 1 år. Jeg har ikke bemærket noget ridser eller tandmærker.

Sådan ser den ud.

nyprisen er 1000 kr . Jeg kunne tænke mig til en pris på 350 -400 kr ved afhentning. Jeg bor i 2740 Skovlunde/Herlev på sjælland

Mvh
Inge

Hvis nu pigerne havde hver deres værelse ku jeg godt være på... vi skal bare lige ha en anden lejlighed først

Anmeld

2. januar 2009

Jennyfer

Hej
Det lyder fint... søger i en større lejlighed. ??
Du må sige til hvis jeg skal reservere den.

Mvh
Inge

fam.4xc skriver:

Hvis nu pigerne havde hver deres værelse ku jeg godt være på... vi skal bare lige ha en anden lejlighed først

Anmeld

2. januar 2009

fam.4xc

Jennyfer skriver:

Hej
Det lyder fint... søger i en større lejlighed. ??
Du må sige til hvis jeg skal reservere den.

Mvh
Inge

Ja vi gør og har også fået tilbudt flere men ik den helt rigtige, og vi er så glade for den vi har så det skal være den HELT rigtige før vi flytter.

Du skal ik reservere den for ved ik hvornår det blir...

Anmeld

23. januar 2009

Jennyfer

Jennyfer skriver:

Sådan ser den ud.

Mvh
Inge

Sengen er solgt og afhentet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.