Karpaltunnel syndrom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. august 2011

marhemor

Hej piger.

Er der nogle af jer der er opereret for Karpaltunnel Syndrom?

Er bare lidt interesseret i hvordan det efterfølgende forløb var.. Har fået tid til operation d. 25.8, men er lidt i tvivl om jeg skal gøre det nu, eller vente til min datter er lidt større, og ikke sådan skal bæres på og sådan...

Kom gerne med gode erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

LBK

marhemor skriver:

Hej piger.

Er der nogle af jer der er opereret for Karpaltunnel Syndrom?

Er bare lidt interesseret i hvordan det efterfølgende forløb var.. Har fået tid til operation d. 25.8, men er lidt i tvivl om jeg skal gøre det nu, eller vente til min datter er lidt større, og ikke sådan skal bæres på og sådan...

Kom gerne med gode erfaringer

Jeg er ikke selv blevet opereret men det er både min mor og min søster... Jeg synes ikke du skal vente, se at få det gjort.. man kommer sig hurtigt igen....

Anmeld

5. august 2011

marhemor

L_K skriver:

Jeg er ikke selv blevet opereret men det er både min mor og min søster... Jeg synes ikke du skal vente, se at få det gjort.. man kommer sig hurtigt igen....

Tak for svar.

Jeg hælder også mest til at få det overstået, for er ret generet af det i dagligdagen, så glæder mig til at få det ordnet

Anmeld

5. august 2011

Findusinde

Hejsa..

jeg er opereret i begge hænder med 2 års mellemrum.. Laura var 9 mrd da jeg blev opereret sidste gang... Det er ikke et voldsomt indgreb, det gør ondt at blive bedøvet i hånden, men har ikke haft smerter overhovedet efterfølgende.... Arret har ikke gjort ondt, det har kløet, men det gør alt jo der gror sammen... Jeg tror der gik et par dage, hvor jeg havde lidt svært ved at løfte Laura, men det gik.. Se at få det gjort når det er så generende i hverdagen!

knus Annemette

Anmeld

5. august 2011

marhemor

Findusinde skriver:

Hejsa..

jeg er opereret i begge hænder med 2 års mellemrum.. Laura var 9 mrd da jeg blev opereret sidste gang... Det er ikke et voldsomt indgreb, det gør ondt at blive bedøvet i hånden, men har ikke haft smerter overhovedet efterfølgende.... Arret har ikke gjort ondt, det har kløet, men det gør alt jo der gror sammen... Jeg tror der gik et par dage, hvor jeg havde lidt svært ved at løfte Laura, men det gik.. Se at få det gjort når det er så generende i hverdagen!

knus Annemette

Hej

Tusind tak for svar, min datter er 10 mdr til den tid, så nogenlunde det samme

Jeg ved godt at det er et lille indgreb,  men det er mere det dér med at jeg ikke kan løfte datteren i de efterfølgende dage, men så må faren jo bare løfte hende op til mig

Jeg er slet ikke bange for bedøvelse/operation/heling... Det har jeg efterhånden prøvet så mange gange, men det er mere de ting jeg ikke kan.

Har du ikke mærket noget til det efter at du er opereret? Glæder mig så meget til at det er overstået!!

Anmeld

5. august 2011

Findusinde

marhemor skriver:

Hej

Tusind tak for svar, min datter er 10 mdr til den tid, så nogenlunde det samme

Jeg ved godt at det er et lille indgreb,  men det er mere det dér med at jeg ikke kan løfte datteren i de efterfølgende dage, men så må faren jo bare løfte hende op til mig

Jeg er slet ikke bange for bedøvelse/operation/heling... Det har jeg efterhånden prøvet så mange gange, men det er mere de ting jeg ikke kan.

Har du ikke mærket noget til det efter at du er opereret? Glæder mig så meget til at det er overstået!!

der gik nogle måneder inden det var 100 % væk i fingerne.. Men med det samme de klippede i mig kunne jeg mærke det lettede... Men 100 %væk var det først noget tid efter.. jeg har intet mærket til det siden... I min ene hånd var de endda halvt oppe i håndfladen inden de fik klippet det over der generede.. Så der er et noget længere ar end på den anden hånd...

Anmeld

5. august 2011

Ranarupta

Jeg har også fået det lavet i begge hænder med et halvt års mellemrum.

Jeg synes ikke, at jeg har været 100% heldig med hånd nr.2 (der så er min primære hånd)
Den er mere svagelig, har en underlig følelse af at være hævet stadigvæk (selvom det i hvert fald er to år siden) og jeg er oversensibel i ved håndroden.
Jeg bilder mig selv ind, at det er normalt, når man har med nerver at gøre.

Jeg helede meget langsomt og kunne ikke bære noget med hånden i en måneds tid efter operationen. 

Anmeld

5. august 2011

Sophia'smor

jeg har fået det under min graviditet. men min jordmor sagde at det ville forsvinde efter jeg havde født?? :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.