Clip on extension søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Shibby

Gerne i brun farve 

Nu har jeg været ret uheldig med Goldlock i kbh (keatin),jeg har prøvet flettemetoden på istedgade og begge dele fungere bare ikke for mig..! Clips er kanon ,så hvis du ligger inde med nogen,gerne billige da jeg er blevet ret sippet over at betale for extensions efter de sidste omgange så kontakt mig venligst 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Frk.Skruk

Shibby skriver:

Gerne i brun farve 

Nu har jeg været ret uheldig med Goldlock i kbh (keatin),jeg har prøvet flettemetoden på istedgade og begge dele fungere bare ikke for mig..! Clips er kanon ,så hvis du ligger inde med nogen,gerne billige da jeg er blevet ret sippet over at betale for extensions efter de sidste omgange så kontakt mig venligst 

Hmm.. Jeg har nogle i sort ? :/

Anmeld

4. august 2011

Shibby

Sort er ikke brunt,så desværre Men tak for at du tog dig tid til at svare 

Anmeld

4. august 2011

twiggi

Har nogen i sort, aldrig brugt, kun pakket ud, fejlkøb, deluxe altså mere hår og de er 50 cm. Med clips helt nye

Anmeld

4. august 2011

Mama2980

Søg på dba. der er en der sælger NYE og ÆGTE extensions ved kastrup

Anmeld

4. august 2011

Mama2980

alle farver, til 400 kr

Anmeld

4. august 2011

Carl-Emil's mor

Shibby skriver:

Gerne i brun farve 

http://hairclips.dk/ værsgo de er super kanon søde og har lækkert hår..

Jeg købte naturfiber da jeg kun brugte det til at gå i byen, du kunne IKKE se at det var naturfiber 

Anmeld

4. august 2011

nvm

Gerne i brun farve 

jeg har noget her hjemme som jeg aldrig har brugt, dog er det ikke i pakker... det er ikke 100% ægte men kan glattes og krølles, tåler op til 180 grader.. det jeg har passer ikke i min farve derfor jeg ikk har brugt det, det er sådan en brunlig farve

Anmeld

4. august 2011

nvm

du kan bare sige hvis du vil se billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.