Parfume til spædbørn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

FogL

Höör skriver:

Sved og parfume? undskyld men hvad har de med hinanden at gøre? 

Ved godt det ikke har noget med hinanden at gøre - men nu vi er ved det - hvorfor bruger du f.eks. parfume? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

-Sigrid-

lillePutte skriver:

Sidder med TV Avisen kørende i baggrunden, hvor de lige nu fortæller om tøjkæden Zara der sælger parfumer til spædbørn! Hvad sker der lige? Hvem har lyst til at putte parfume på deres spædbørn?

Chokerende... Syntes den bedste lugt i verdenen er en baby fra 0-6 måneder  At snuse (diskret) til deres hår er... Uh, bliver helt skruk selvom jeg har en pjevs i maven

Anmeld

4. august 2011

Carl-Emil's mor

ciepige skriver:

Ved godt det ikke har noget med hinanden at gøre - men nu vi er ved det - hvorfor bruger du f.eks. parfume? 

Oki skulle bare lige forstå det korrekt, intet ondt i det 

Og det bruger jeg heller ikke så det er meget nemt 

men jeg bruger stort set heller ikke sminke 

Anmeld

4. august 2011

Laura.

Hm.. det er da næsten lige så åndsvagt som den ammedukke der sælges i USA. Hvem finder dog på de idéer ???

Anmeld

4. august 2011

1000Ben

Det er der vel forhåbentligt ikke nogen i hele verden som kunne finde på at give deres børn ?????? Det er jo for sygt.... Hvad er verden ved at udvikle sig til - var i chock not, da Kvickly for nogle år siden solgte g-strenge til 8 årige... Men det her slår det nok ret så meget  Sygt.....

Anmeld

4. august 2011

Hasselnødden

lillePutte skriver:

Sidder med TV Avisen kørende i baggrunden, hvor de lige nu fortæller om tøjkæden Zara der sælger parfumer til spædbørn! Hvad sker der lige? Hvem har lyst til at putte parfume på deres spædbørn?

Det sagde jeg netop til gemalen, hvad i alverden går det ud på? Vammelt. Børn skal da dufte af børn

Anmeld

4. august 2011

FrkAnnette

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Det sagde jeg netop til gemalen, hvad i alverden går det ud på? Vammelt. Børn skal da dufte af børn

Ja, og hvis de beskidte, så er det så smart at de kan vaskes

Anmeld

4. august 2011

Nessie

Der er jo desværre nogen der vil synes det er smart. Ligesom at give deres små hunde forskelligt tøj på, og solbriller

Anmeld

4. august 2011

Isabella_mor

lillePutte skriver:

!!!! ej hvad.! tror du ikke at du har hørt forkert?

Anmeld

4. august 2011

Hasselnødden

Nessie skriver:

Der er jo desværre nogen der vil synes det er smart. Ligesom at give deres små hunde forskelligt tøj på, og solbriller

ja det er mig ubegribeligt hvorfor fanden de ikke køber en dukke, de kan leve den trang ud med.. der tænker jeg også, whats up with that?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.