Kattebakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Soleil

Jeg står i den situation at jeg er alene om denne graviditet dvs. ingen mand til at tage kattebakken...

Jeg vil jo nødig få bakterierne ved at tømme den. Mit spørgsmål er egentlig...Hjælper det at tage handsker på eller ligger det i luften?

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Jonatansmor

Gummi-handsker og vaske grundigt fingre bagefter, så er du sikret

Anmeld

4. august 2011

Taniakb

Min JM ville forærer mig en pakke handsker da hun hørte vi havde udekatte. Men vi har så heldigvis ingen kattebakke og ellers havde jeg også kæresten.

- Så det må da hjælpe, ellers ville hun da nok ikke tilbyde mig en pakke

Anmeld

4. august 2011

Millesmammi

Soleil skriver:

Jeg står i den situation at jeg er alene om denne graviditet dvs. ingen mand til at tage kattebakken...

Jeg vil jo nødig få bakterierne ved at tømme den. Mit spørgsmål er egentlig...Hjælper det at tage handsker på eller ligger det i luften?

Håber i kan hjælpe

du må gerne tømme kattebakke, med handsker eller skovl. du må også gerne få det PÅ fingrene, du må bare ikke få det ind i dig - feks i et sår eller noget..

og husk altid at vaske fingre bagefter

Anmeld

4. august 2011

Fenja09

Det hjælper bestemt at tage handsker på - bakterien er ikke luftbåren, men findes f.eks også i jord, så du skal bare sørge for at vaske dine hænder/negle rigtig godt så der ikke sidder bakterier tilbage efter tømning.

Er du blevet testet hos lægen via blodprøve ? Kan jo være at du allerede har fået bakterien og så skulle man vidst sagtens kunne tømme bakken uden bekymringer.

/Fenja

Anmeld

4. august 2011

rogerrasch

Soleil skriver:

Håber i kan hjælpe

problemet er at du heller ikke må indånde lugten fra kattens urin da det også er farligt for barnets sundhed

Anmeld

4. august 2011

Isabella_mor

Soleil skriver:

Håber i kan hjælpe

hvad sagde din blodprøve til om du havde haft den parasit ??

hvis du har haft den så gør det ikke noget du tømmer kattebakke.

Anmeld

4. august 2011

4kløver

Jeg fik den ved min store søn.. men selv om jeg har haft den rør jeg ikke kattebakken..

Anmeld

4. august 2011

Soleil

Tak for svarene...Jeg skal til min første lægeundersøgelse imorgen, så da må jeg høre hvad blodprøven siger

Men kan godt se der er lidt forskellige svar herinde - Men tak alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.