Hjælp til køb af begyndersko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2011

Mille83

KittyGirl skriver:

Hejsa

Jeg ville høre om i kender nogle gode steder på nettet hvor man kan forhandle begyndersko til drenge?

jeg er fuldstændig faldet pladask for dem her: http://www.growingfeet.dk/shop/geox-circus-begyndergummisko-10106p.html

Men de er ikke i en str.22, og må derfor lede videre..

Fandt nogle bundgaard inde i ønskebørn idag, men de kostede 500 kr. hvilket er over min smertegrænse...

Håber i kan hjælpe med nogle forslag

Kommer lige fra babysam af, de har udsalg, måske du skulle kigge deroppe, købte lige et par gummistøvler til Nicoline til 100,- fra cela vi 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Mille83

merle2010 skriver:

Elefanten er et rigtig godt mærke og så er de økologiske og alt muligt..

det er så også nogle af de dyrere sko i deichmann... de har meget lort, men det her mærke er altså super..

Det er rigtig nok, elefanten skoen er "godkendt" af mange som begyndersko, de er også rigtige fine 

Anmeld

5. august 2011

BetonSlotsPrinsesserne

KittyGirl skriver:

Hejsa

Jeg ville høre om i kender nogle gode steder på nettet hvor man kan forhandle begyndersko til drenge?

jeg er fuldstændig faldet pladask for dem her: http://www.growingfeet.dk/shop/geox-circus-begyndergummisko-10106p.html

Men de er ikke i en str.22, og må derfor lede videre..

Fandt nogle bundgaard inde i ønskebørn idag, men de kostede 500 kr. hvilket er over min smertegrænse...

Håber i kan hjælpe med nogle forslag

Bundgaard er blevet meget brede i skoen, så jo mindre barnet har en bred fod, vil de ikke støtte rigtigt.
Jeg vil mene at for at være helt sikker, og derfor få de bedste støttende sko til din dreng og bedst til prisen, ville jeg gå i en sko forhandler.
Jeg vil aldrig spare på mine børns sko, selvom det er meget dyrt, men man kan jo se efter sidste års modellen

Anmeld

5. august 2011

Camulla

Min søn havde disse både som 1. og 2. andet par. Jeg elsker dem! De koster dog også 500, men er man heldig kan man finde dem på tilbud uden for sæsonen. Jeg har altid kun køb Ecco, SuperFit og Bundgård, da jeg ikke vil slække på kvaliteten. Der er sikkert andre lige så gode mærker, men jeg kender dem bare ikke 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. august 2011

Ryberg

tak for svar allesammen

Jeg var inde og finde et par til ham idag, og valget faldt på et par Ecco sko

Anmeld

5. august 2011

Ryberg

Mille83 skriver:

Kommer lige fra babysam af, de har udsalg, måske du skulle kigge deroppe, købte lige et par gummistøvler til Nicoline til 100,- fra cela vi 

har været i babysam igår iøvrigt... og de havde ikke rigtig nogle sko til ham..... så det var lidt røv.. men fik da nogen til ham idag

Anmeld

5. august 2011

muzen

du skal bare sørge for at de går godt op på anklen så der er godt støtte i dem også skal sålen være rigtig blød

Anmeld

5. august 2011

muzen

så som den her

Anmeld

5. august 2011

Maise

muzen skriver:

så som den her

uhh så fede elsker bisgaard. herhjemme har claras sutsko altid været bisgarrd. bare drøndyrt. 300 pr par for et par sutsko.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.