Endnu en Viborgenser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Elvers

Fra februar af, så skal undertegnede københavnersnude flytte til Viborg! Det er stadig ikke helt gået op for mig, men det gør det nok om et par dage...

Min kære kommende mand har i dag været til jopbsamtale ved Skive et sted, (Roslev tror jeg det hed - har måske ikke hørt helt godt efter ) og har sgu fået jobbet!! Så fra frebruar af er det slut med en selvstændig mand, der arbejder 65+ timer om ugen, men en mand, der har weekend, og kan være med til at lege med og hente og bringe lillemanden

Og så skal jeg være med til de Århusmøder blev der sagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Mettemus

Elvers skriver:

Fra februar af, så skal undertegnede københavnersnude flytte til Viborg! Det er stadig ikke helt gået op for mig, men det gør det nok om et par dage...

Min kære kommende mand har i dag været til jopbsamtale ved Skive et sted, (Roslev tror jeg det hed - har måske ikke hørt helt godt efter ) og har sgu fået jobbet!! Så fra frebruar af er det slut med en selvstændig mand, der arbejder 65+ timer om ugen, men en mand, der har weekend, og kan være med til at lege med og hente og bringe lillemanden

Og så skal jeg være med til de Århusmøder blev der sagt

Heyyyy

Der kommer jeg (næsten) fra! - Altså Roslev... eller tæt på i hvert fald.

Tillykke med både flytning og job. Vi glæder os til at få jer til Jylland

Anmeld

4. august 2011

JonTri

Wælkommen til... bor selv ved Viborg - det er nu en sød lille by... jeg har ikke kunne finde århus endnu, men vil også gerne deltage i et møde... vi ku jo springe på toget sammen

Anmeld

5. august 2011

Elvers

Mettemus skriver:

Heyyyy

Der kommer jeg (næsten) fra! - Altså Roslev... eller tæt på i hvert fald.

Tillykke med både flytning og job. Vi glæder os til at få jer til Jylland

Ihhh tak! Vi glæder os også rigtig meget  Nu venter vi bare lige på, at der skal komme et kontraktudspil fra den nye chef, så det kan blive helt endegyldigt   Havde for et par år siden aldrig troet, at jeg skulle bo i Jylland, men når sådan et lille mennesker kommer ind i ens liv, så kommer man hurtigt på andre tanker

Anmeld

5. august 2011

Elvers

JonTri skriver:

Wælkommen til... bor selv ved Viborg - det er nu en sød lille by... jeg har ikke kunne finde århus endnu, men vil også gerne deltage i et møde... vi ku jo springe på toget sammen

Ja, Viborg er ikke en helt dum provinsby... det lader i hvert tilfælde til, at der er, hvad man i hverdagen har brug for Og ja, så må vi finde til Århus sammen, der kan vel ikke være mere end 45-60 min. transporttid

Anmeld

5. august 2011

Marco2

Vi var lige en tur i Viborg her i sommerferien, og snakkede om at det var en skøn by. Hyggelig med de gamle brolagte gader og den helt fantastiske natur omkring søerne. Vi talte om at hvis vi ikke skulle bo i Århus mere var Viborg da bestemt ikke en dårlig by at flytte til.

I skal nok blive glade for det. Og ja man får virkelig et helt andet syn på mange ting når man får et lille menneske ind i ens liv. 

AG

Anmeld

5. august 2011

Karina84

Velkommen til - Viborg er en skøn herlig by!

Hilsen
En ægte stolt indfødt viborggenser

Anmeld

5. august 2011

Mettemus

Elvers skriver:

Ihhh tak! Vi glæder os også rigtig meget  Nu venter vi bare lige på, at der skal komme et kontraktudspil fra den nye chef, så det kan blive helt endegyldigt   Havde for et par år siden aldrig troet, at jeg skulle bo i Jylland, men når sådan et lille mennesker kommer ind i ens liv, så kommer man hurtigt på andre tanker

Ja nemlig - redebyggergenet er også slået igennem her BIG TIME

Anmeld

7. august 2011

piadas

Nej, hvor sjovt! Jeg bliver da snart nødt til at flytte med jer allesammen til Viborg!

Må jeg spørge, hvad virksomheden hedder? Min søster arbejder nemlig i Roslev!

Anmeld

8. august 2011

Elvers

piadas skriver:

Nej, hvor sjovt! Jeg bliver da snart nødt til at flytte med jer allesammen til Viborg!

Må jeg spørge, hvad virksomheden hedder? Min søster arbejder nemlig i Roslev!

Ja, det er du da Og så viser det sig, at jeg har hørt meget forkert, og det er i Jebjerg, at virksomheden ligger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.