9 mrd. fase??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Clisolka

Hej piger 

Isabella herhjemme er blevet ekstrem pivet over den sidste uges tid - er det ikke blot en fase de skal igennem?

Samtidigt med har hun også 2 store fortænder på vej i overmunden *gosh*. Vi smører hendes bisser ind i AftaMed. 

Hun vågner ved det mindste og er helt ulykkelig, og det er ikke kun om natten. F.eks. vågnede hun grædende i nat på et tidspunkt ved at hendes far hostede. Det er de mindste lyde der gør det lige pt.  

Ååååh please, sig det er en fase 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Alba

Tror det er tænderne.. så ja det går over.

Anmeld

4. august 2011

Clisolka

Alba skriver:

Tror det er tænderne.. så ja det går over.

Ja, det siger min fornemmelse også, men hun plejer nemlig ikke at være så pivet 

Meeeen det er også 2 ordentlige fortænder der på vej 

Anmeld

4. august 2011

Alba

Børn reagerer forskelligt når de får tænder, nogen værre end andre, og jeg er sikker på at det er derfor. så lidt ekstra putte/ hygge/ omsorg vil hun sikkert nyde.

Anmeld

4. august 2011

Magsen

Babymor2010 skriver:

Hej piger 

Isabella herhjemme er blevet ekstrem pivet over den sidste uges tid - er det ikke blot en fase de skal igennem?

Samtidigt med har hun også 2 store fortænder på vej i overmunden *gosh*. Vi smører hendes bisser ind i AftaMed. 

Hun vågner ved det mindste og er helt ulykkelig, og det er ikke kun om natten. F.eks. vågnede hun grædende i nat på et tidspunkt ved at hendes far hostede. Det er de mindste lyde der gør det lige pt.  

det kunne være SKREVET om Naomi - Som blev 9 måneder igår  

og jeg håååååååber også at det er en fase !!!!!!! 

Anmeld

4. august 2011

Clisolka

Maggieh skriver:

det kunne være SKREVET om Naomi - Som blev 9 måneder igår  

og jeg håååååååber også at det er en fase !!!!!!! 

Vi krydser fingrene 

Godt profilbillede du har fået på 

Anmeld

4. august 2011

Magsen

Babymor2010 skriver:

Vi krydser fingrene 

Godt profilbillede du har fået på 

helt sikkert,  !! 

ej, tak 

Anmeld

4. august 2011

Dansker I Holland

Babymor2010 skriver:

Hej piger 

Hehe lyder præcis ligesom min datter som osse er 8 måneder. Det er sq ikke sjovt.. Hun har 2 tænder i undermunden og dem ved siden af er osse på vej

Anmeld

4. august 2011

Clisolka

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hehe lyder præcis ligesom min datter som osse er 8 måneder. Det er sq ikke sjovt.. Hun har 2 tænder i undermunden og dem ved siden af er osse på vej

Haha nej det er snart ikke sjovt mere 

Her er de 4 bisser i undermunden brudt frem - uden problemer, men nu kommer de 2 i overmunden 

Anmeld

4. august 2011

Dansker I Holland

Babymor2010 skriver:

Haha nej det er snart ikke sjovt mere 

Her er de 4 bisser i undermunden brudt frem - uden problemer, men nu kommer de 2 i overmunden 

Ok jeg er glad for jeg ikke er den eneste som har en datter som fik de første 4 tænder i undermunden ggg... Hehe... Troede at dem i overmunden var næste, men åbenbart ikke hehe... Men nej det er snart ikke til at holde ud mere griner..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.