Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Taniakb skriver: Fik en tid til igangsættelse på torsdag .. Hun lå ret langt nede og havde ikk rigtigt åbnet mig, så hun kunne ikk lave hindeløsning Hun målte en masse pluk veer og har nok reddet mig en blærebetændelse.. øøv.. Men det kunne hjælpe med at sætte fødslen igang sagde hun-- Så er det bare med at tage en dag af gangen igen..
Fik en tid til igangsættelse på torsdag .. Hun lå ret langt nede og havde ikk rigtigt åbnet mig, så hun kunne ikk lave hindeløsning Hun målte en masse pluk veer og har nok reddet mig en blærebetændelse.. øøv.. Men det kunne hjælpe med at sætte fødslen igang sagde hun-- Så er det bare med at tage en dag af gangen igen..
for en meget snarlig fødsel til dig
lige et par spande med på vejen, håber de hjælper dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: for en meget snarlig fødsel til dig lige et par spande med på vejen, håber de hjælper dig
Men nu har du i det mindste torsdag at se frem til
for at du snart går i fødsel! Og håber at din blærebetændelse kan hjælpe til at sætte gang i den
Taniakb skriver: Tusind tusind tak
Tusind tusind tak
Og så glæder jeg mig til en update på Torsdag, dog helst gerne før af hensyn til dig
Taniakb skriver: Jeg er 41 + 0 idag og er rastløs og ekstremt utålmodig.. Har haft lidt optræk, men går desværre i sig selv igen og er ved at være mange dage siden sidst. Imorgen ska vi op til undersøgelse på sygehuset også finder vi ud af hvornår de eventuelt vil sætte igang hvis det er.. Men ville bare gerne ha hende ud hurtigst muligt, så vær sød at send noget ve-støv .. jeg har virkelig brug for det..
Jeg er 41 + 0 idag og er rastløs og ekstremt utålmodig.. Har haft lidt optræk, men går desværre i sig selv igen og er ved at være mange dage siden sidst. Imorgen ska vi op til undersøgelse på sygehuset også finder vi ud af hvornår de eventuelt vil sætte igang hvis det er.. Men ville bare gerne ha hende ud hurtigst muligt, så vær sød at send noget ve-støv .. jeg har virkelig brug for det..
Vestøvsorkan afsted til dig Jeg fødte selv 41+0 så kan godt huske hvordan det er håber hun snart kommer ud til dig. Knuz..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128